Reviews van onze klanten

Mobiliteit is en blijft mensenwerk, daarom werken wij keihard voor tevreden relaties. Als mobiliteitsadviseur streven wij ernaar dat we u helpen op de best mogelijke manier. Hier zetten wij ons met meer dan 1800 collega’s dagelijks voor in. Het is dan ook fijn om te horen hoe onze klanten onze geleverde service en diensten beoordelen. U leest het in de reviews hieronder.

Complimenten en een kritische noot

Wij verzamelen reviews via het platform van klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet u zeker dat de reviews die u hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vindt u op de reviewpagina van klantenvertellen.

1,4 gemiddeld
119 reviews
2

Daarom ben ik niet enthousiast

"Goede service, maar wees alert!"

"In december 2021 heb ik een volvo s60 aangeschaft bij deze dealer. Inmiddels is het mei 2023 en kan ik een gegronde review schrijven. Dealer is netjes in het oplossen van alle problemen die ik heb ondervonden tijdens de bovag garantie en hierom 1 ster toegekend. Echter ben ik in het afgelopen jaar erachter gekomen de aangeschafte auto een schadeauto is waarvan de complete voorkant is gespoten! Mondeling is bij de verkoop toegezegd dat het geen schade auto is, maar helaas niet zwart op wit laten vermelden."

05-05-2023 | Josef, | Lynk & Co Utrecht | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Josef, Wij waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Wij hebben contact met u opgenomen en hebben de problemen beoordeeld. Mocht u ons in de toekomst nodig hebben, u bent van harte welkom. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Utrecht

2

Daarom ben ik niet enthousiast

"Erg ontevreden over het verloop."

"Bracht de auto 1 dag ervoor. De balie-medewerker gaf aan dat het rond 3 uur klaar zou zijn. De volgende dag kwam ik er en de auto was nog niet klaar en mogelijk 16.45 uur pas klaar was wat ook zo uit zou komen. En daarna maar snel betalen want de winkel ging sluiten. Zal er niet meer komen, dan maar een andere Opel-dealer."

27-04-2023 | Jan, | Broekhuis Ede | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Jan, Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te lezen dat dit jouw ervaring is geweest. We hebben naar aanleiding van jouw review contact met je opgenomen. Graag zien we jouw reactie tegemoet. Update 9-5-2023: Helaas is het ons tot op heden nog niet gelukt om met je in contact te komen. Groet, Broekhuis Opel Ede

1

Daarom ben ik niet enthousiast

"Weinig vertrouwen"

"Inmiddels is de auto weggeweest om de parkeersensoren in te laten bouwen, om vervolgens met schade terug te komen bij mij. Vanuit Broekhuis doen ze er waarschijnlijk alles aan om dit op te lossen met de partij die de sensoren heeft ingebouwd. Maar inmiddels zijn we bijna twee weken verder en is er nog steeds niks opgelost. En vanuit Broekhuis geen enkele compensatie, tegemoetkoming of ook maar iets in de vorm van een excuus voor de hele situatie. Zou toch verwachten dat de auto na een dergelijk voorval op zijn minst gewassen en gepoetst terug zou komen bij mij, maar zelfs dat is blijkbaar teveel moeite. Als ik dit bij aflevering allemaal had geweten, had ik de auto nooit geaccepteerd! Wat een spijt heb ik van Broekhuis."

28-03-2023 | Berry, | Broekhuis Enschede | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Berry, Wij waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit je ervaring is geweest. Inmiddels hebben wij contact met je opgenomen en zijn ermee bezig om dit op te lossen. Groet, Broekhuis Enschede

1

Daarom ben ik niet enthousiast

"Terugroepactie A6...zoek het maar zelf uit"

"Middels een terugroepactie van Audi een afspraak gemaakt met Broekhuis Alkmaar. Los van de prioriteit uit de terugroepactie, meende Broekhuis dat er pas plek was 6 weken nadat ik hen belde. Mijn agenda leeg gemaakt en de afspraak stond. Zonder daar verdere voorwaarden aan de afspraak te stellen, gingen de dagen en weken voorbij....tot vandaag (één dag voor het herstel). In de mail stond of ik de auto wel even met een 1/4 tankinhoud moest afleveren, omdat dit anders tot meerkosten zou leiden. Ondanks het ontbreken van deze voorwaarde bij het maken van de afspraak en het pas 1 dagf voorafgaand aan het herstel via de mail aangeven dat de auto maar 1/4 tankinhoud mocht hebben, vonden zowel de receptioniste alsmede 'Marco' dat dit niet hun probleem was en ook niet konden oplossen. Oplossing was wel de afspraak weer enkele weken vooruit te zetten. Dat mijn drukke agenda voor morgen dan voor niets was leeggemaakt, was ook niet hen probleem. Op de vraag of Broekhuis altijd op deze wijze met hun kanten omgaan, was het verbijsterende antwoord:"Ja." Ik kom nooit meer bij Broekhuis.....wat een kansloze partij met alle "gekochte goede waarderingen'. Want men vraagt bij elk wissewasje "Meneer wilt u ons wel met een 10 beoordelen, want bij een 9 krijgen wij een aantekening van het hoofdkantoor". Voor mij een 10 zonder 0!"

16-03-2023 | Bob, | Audi Alkmaar | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Bob, Wij waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen om dit te bespreken. Groet, Broekhuis Audi Alkmaar

1

Daarom ben ik niet enthousiast

"Slecht"

"Een Peugeot 5008 besteld. Op de dag van de aflevering erachter komen dat er geen parkeersensoren geplaatst zijn in de fabriek, om de simpele reden dat deze niet leverbaar zijn op dat moment. "Helaas zijn wij vergeten u hiervan tijdig op de hoogte te brengen, we hebben het mailtje hierover over het hoofd gezien". Na veel verzoeken gaan ze uiteindelijk toch achteraf ingebouwd worden. Helaas enkel qua geluid en niet qua beeld. Dit is blijkbaar niet mogelijk. We kunnen dus mensen naar de maan brengen, maar het is niet mogelijk om iets goed te herstellen aan een auto. Inmiddels maanden voorbij gegaan en moest er nog steeds contact worden opgenomen vanuit Enschede. Zelf maar weer erachter aan gegaan. Vervolgens met verschillende bedrijven contact gehad om een afspraak in te plannen. Allemaal enorm slordig, slecht gecommuniceerd en als klant krijg je te horen: Dit is het, doe het er maar mee. Je moet als klant zelf overal achteraan gaan, ze komen afspraken niet na. Je moet overal achterna bellen. Men weet niet waar je auto naartoe is gebracht, nadat ze de auto hebben laten ophalen."

14-03-2023 | Berry, | Broekhuis Enschede | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Berry, Wij waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit je ervaring is geweest. Inmiddels hebben wij contact met je opgenomen en zijn ermee bezig om dit op te lossen. Groet, Broekhuis Enschede

2

Daarom ben ik niet enthousiast

"Slecht"

"Onvriendelijke behandeling aan de receptie. Reparaties die uitgevoerd moesten worden, onvoorstelbaar bij een auto met 18.000 km op de teller dat er nieuwe bougies in moeten. Daarnaast nog een aantal reparaties/vervanging van diverse filters. Het meest vreemde het bijstellen van de mistlampen (nog nooit gebruikt) die blijkbaar door het rijden opeens naar boven schijnen??"

06-02-2023 | G., | Broekhuis Apeldoorn | Review via klantenvertellen.nl

2

Daarom ben ik enthousiast

"zwaar teleur gesteld in de service van de volvodealer"

"Mijne heren Begin maart 2022 heb ik een bezoek gebracht aan Volvo dealer Broekhuis in Houten daar ik belangstelling had in de Volvo XC40 omdat deze auto in de prijsklasse viel waardoor je subsidie kon krijgen bij aankoop van dit type auto. Ik heb op 18 maart 2022 een proefrit gemaakt met deze Volvo. Tijdens de uitleg van de auto door de verkoper de heer *** liet hij zien dat de kofferbak elektrisch geopend en gesloten kon worden. Toen ik hem vroeg of deze uitvoering ook op het type zat waar ik belangstelling voor had bevestigde hij dit. Ik heb toen een proefrit gemaakt en zijn na de proefrit naar binnen gegaan om een en ander te bespreken en hebben toen een levertijd afgesproken van half september. Nadat we de inruilprijs hadden afgesproken heeft hij het koopcontract opgemaakt en heb ik voor de koop getekend daar hij mij een beetje onder druk zette want als ik niet zou tekenen zou de levertijd nog langer duren. Toen ik het contract had getekend kwam hij met de opmerking dat de elektrische bedienbare achterklep niet op mijn type zat waar ik een contract voor had getekend. Ik was even beduusd en vond het zeer vreemd dat hij hier mee kwam nadat ik het contract getekend had. Ik heb toen onder protest getekend omdat ik even de weg kwijt was dit schepte niet erg veel vertrouwen in deze verkoper. Ik heb toen een kopie van het koopcontract meegekregen en de prijslijst /modeljaar2022/januari/ 2022. Eind mei werd ik door de verkoper gebeld dat de levering van de auto vertraging had en pas in november geleverd zou worden. Hier was ik even stil van ik kocht eind maart de auto en 1,5 maand later word ik even gebeld dat de auto pas half november geleverd zou worden, Ik voelde mij behoorlijk in de maling genomen. Ik heb toen een mail gestuurd dat ik van de koop af wilde zien (zie bijlage 1) omdat ik op dat moment nog andere mogelijkheden had. Een paar dagen later werd ik gebeld door de heer *** vestigingsdirecteur, ( ik kan niet de hele ervaring kwijt"

01-02-2023 | PTM Warmerdam, | Volvo Houten | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste heer Warmerdam, Bedankt dat u uw ervaring met ons deelt Het spijt mij dat wij er, ondanks pogingen van uw verkoper, wij er niet in zijn geslaagd over te brengen dat het opschuiven van de geplande productie datum echt overmacht is en dat er geen passende alternatieve Volvo XC40 Pure sneller te leveren is. Nogmaals, wij vinden dit om meerdere redenen erg vervelend. Groet, Broekhuis Volvo Houten

2

Daarom ben ik niet enthousiast

"Slechte service"

"Heb 25 nov. 2022 een Volvo 60 van *** Gekocht. Heb in Jan. 2023 (1500km mee gereden) gevraagd of ik deze toch niet in kan ruilen voor een grotere (duurdere) xc60 die ik bij broekhuis heb gezien. Dat kan wel, maar moeten ze mijn auto opnieuw inkopen. Willen deze dan wel inkopen voor ***. In 1,5 maand *** kwijt. Wat een boeven. Nooit geen zaken doen met deze gasten. Willen zo 3x marge pakken."

27-01-2023 | Ton van voorden, | Volvo Utrecht | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Ton, Bedankt dat u uw ervaring met ons deelt. Onlangs hebben we met u contact gehad voor een constructieve oplossing. We vinden het belangrijk dat u tevreden bent en hopen dat we samen tot een goede oplossing kunnen komen. Groet, Broekhuis Volvo Utrecht

1

Daarom ben ik niet enthousiast

"Service kennen ze hier niet"

"Op dinsdag 10 januari bel ik mijn vaste garage omdat ik de motorkap van de Fiësta niet kan openen om ruitenspoelvloeistof te controleren. Wij willen de vrijdag 13 januari. Mw Amanda van de receptie geeft aan voor vrijdag absoluut geen tijd te hebben om even te kijken en zal blij zijn als ze het eind van de dag halen. Met stomheid geslagen zeg ik nog : moet ik dan maar een andere garage bellen, waarop zij zegt: dat kunt u doen ja. Toen ik wat later van de schrik bekomen was nogmaals gebeld en een mannelijke collega gesproken, die zijn verontschuldiging aanbood en uitlegde hoe druk het was. Ik heb wel blijk gegeven van mijn teleurstelling . De anwb pechhulp gebeld. Deze was binnen 15 min ter plaatse en heeft snel het euvel verholpen."

26-01-2023 | Albert Jan Barendse, | Broekhuis Wageningen | Review via klantenvertellen.nl

2

Daarom ben ik niet enthousiast

"onderhoud en auto inruilen"

"Gaf aan dat de auto een geluid maakt bij de koppeling. Kreeg een offerte om de koppeling te vernieuwen. Volgens mij is het probleem veeel eenvoudiger. Kreeg een offerte voor mijn auto om in te ruilen. Al jaren klant, maar ik schrok wat ik zou krijgen voor mijn auto. Niet geloofwaardig voor een vaste klant."

23-01-2023 | Kees, | Broekhuis Raalte | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Bedankt dat je jouw ervaring met ons deelt. Vervelend om te lezen dat dit je ervaring is geweest. Wij hebben getracht om met je in contact te komen, tot op heden helaas zonder succes. Groet, Broekhuis Peugeot Raalte

2

Daarom ben ik niet enthousiast

"Gigantisch duur"

"Auto van 2 jaar oud, 30000km gelopen, en dan € 700,-- aan kosten voor een onderhoudsbeurt, dat vind ik absurd. En dan ook nog ongewassen terug."

23-01-2023 | Fenny, | Broekhuis Almelo | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Fanny, Bedankt dat je jouw ervaring met ons deelt. Inmiddels hebben wij telefonisch contact gehad over het onderhoudsschema. Groet, Broekhuis Almelo

2

Daarom ben ik niet enthousiast

"Wantrouwen"

"Een zeer bijzondere en onaangename situatie. Wij hebben een ontzettend fijn gesprek met verkoopadviseur Herman gehad. Alles tot in de puntjes besproken. We konden met een gerust hart naar huis. Dezelfde dag verkoopt de leidinggevende van dit filiaal de auto aan een ander. Terwijl hij voor ons nog de proefrit in orde had gemaakt. Hij zag hoe blij we met de auto waren. Hoe geinteresseerd en ook serieus wij waren. Blijkbaar voldoen wij volgens deze leidinggevende niet aan zijn 'plaatje', want nog geen 20 minuten later nadat wij de filiaal hadden verlaten, heeft hij de auto achter ons rug om verkocht. Enorme teleurstelling. Enige wat hij ons nog te vertellen had was: klopt ik heb dit gedaan en was niet zo handig. Hij heeft niet eens de moeite gedaan om ons hiervan telefonisch op de hoogte te brengen. 'Was ik vergeten', aldus de leidinggevende. Ontzettend jammer en triest. Ook heel vervelend naar de verkoopadviseur toe deze hele situatie. Wij hebben er geen woorden mee voor..."

29-12-2022 | B, | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste heer, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Uw teleurstelling is begrijpelijk als de auto van uw wensen verkocht wordt aan een ander. Betere communicatie vanuit Broekhuis was op zijn plaats geweest. Excuus voor het ongemak. Ondanks deze ervaring staat de deur voor u open voor een verzoeningsmoment. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Doetinchem

1

Daarom ben ik niet enthousiast

"Geschrokken en enorm teleurgesteld"

"Ontzettend teleurgesteld in dit bedrijf. Totaal niet verwacht. Dat dit helaas nog gebeurd. Ons is de auto toe gezegd. Proefrit gereden en ook alle documenten in orde gemaakt. Zelfs de wensen vanuit accessoires doorgegeven en zal in orde gemaakt worden. Dezelfde middag wordt de auto aan een ander verkocht en wij worden hiervan niet op hoogte gebracht. Hier moesten wij zelf achter komen. Op de vraag waar deze zeer lelijke actie vandaan kwam en waarom dit moest... hier kon de leidinggevende geen antwoord op geven. Ons is toegezegd, beloofd en op ons hart gedrukt dat de auto van ons werd. Ondertussen de auto doorverkopen. Geen sprake van vertrouwen. Helaas wantrouwen. Wij zullen hier nooit meer terugkomen."

28-12-2022 | G.A. , | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Uw teleurstelling is begrijpelijk als de auto van uw wensen verkocht wordt aan een ander. Betere communicatie vanuit Broekhuis was op zijn plaats geweest. Excuus voor het ongemak. Ondanks deze ervaring staat de deur voor u open voor een verzoeningsmoment. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Doetinchem

1

Daarom ben ik niet enthousiast

"Verschuilen achter moment opname "

"Eerste keer gebeld .u wordt terug gebeld zelf de volgende dag maar weer gebeld. Ik heb in juli een grote beurt laten uitvoeren daarbij aangegeven dat de remmen achter roest vertonen of men dit wilde nakijken ( staat ook onder punt 80 check list wat de bevindingen zijn en waar er dan ook op gecontroleerd wordt) ik kreeg bij het ophalen te horen dat ik een rustige rijder ben en dat ik een paar x hard moest remmen dan gaat het vanzelf weg? Ok zei ik .nu moest mijn audi a3 8v etron een apk daarbij kwam naar voren dat de rem cilinders vast staan en zowel remklauw als schijven vervangen moeten worden??? Hoge kosten nu . Dit gemeld bij de desbetreffende van audi alkmaar die zei ja dat is een moment opname hoe dan ik gaf het al aan destijds. Komt ook nog bij dat de banden destijds voor versleten waren prima vervangen dan. kom de auto ophalen verschillende banden eronder ja was het antwoord die zijn er niet meer .ikzelf zoeken ja hoor zijn er gewoon ff kijken onde AO ( audi only) terug gegaan wel netjes de banden omgeruild. Weg gereden en trillend stuurweer terug moest 4 gram bij? Je gaat er toch vanuit dat je bij een dealer notabene vanuit gaat dat alles in orde moet zijn? Ook gezien het uiteindelijk bedrag? Ik ben er klaar mee heb gezegd uitschrijven die handel mij zien ze niet meer. Ongetwijfeld zal er een reactie van komen maar dit moet ook gezegd worden .( valt dan weer onder neven schade)"

02-12-2022 | Vincent , | Audi Alkmaar | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Vincent, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij per mail contact met u opgenomen. En zoals aangegeven, de deur staat altijd voor u open. Met vriendelijke groet, Broekhuis Audi Alkmaar

1

Daarom ben ik niet enthousiast

"Komt afspraken niet na en zowel receptionist als verkoper kunnen niet luisteren,"

"Het gaat over een creditnota die ver na de verstreken betalingstermijn van 14 dagen nog steeds niet betaald is. 1 december 12.40 uur gebeld. Helaas tijdens lunchpauze maar ik word hierover teruggebeld wordt mij beloofd. 17,02 uur zelf maar even gebeld. De openingstijd is tot 18.00 uur. Ik krijg een verkoper aan de lijn die alleen maar kan zeggen dat de receptie gesloten is om 17.00 uur en niets voor mij kan doen. Ook kan hij niet beloven dat ik de volgende dag teruggebeld ga worden, Kortom een onbeschofte vlerk die ik bij een eventueel bezoek aan de garage niet meer tegen wens te komen."

02-12-2022 | Albert Jan Barendse, | Broekhuis Wageningen | Review via klantenvertellen.nl

1

Daarom ben ik niet enthousiast

"KLANT ONVRIENDELIJK "

"De vestiging Almere is telefonisch NIET bereikbaar,en balie medewerker BartJan Klomp Bueter doet loze beloften. TEL BEREIK;op 21 nov '22 getracht tel enkele aanvullingen door te geven voor mijn onderhoud afspr.van 22 nov..Resultaat 20 min.in wacht volgehouden,daarna toch maar naar contact centrum door geschakeld,betr dame betwijfelde of aanvullingen wel geplaatst konden worden,maar... zij ging een terug bel actie regelen.Broekhuis heeft niet meer gebeld.De genoemde balie medewerker hierop aangesprokenop 22 nov ; commentaar ''is een kwestie van geld. LOZE BELOFTEN ;Aan gen.balie nedew. gevraagd om historisch overzicht van mijn onderhoud.( analogie onderhouds boekje) Eerste leugen ;krijgt U bij als hard copy bij de onderhoud factuur.Tweede leugen t.t.v.afrekenen ;verwijzing naar een online overzicht op de website MIJN HYUNDAI.Resltaat ;na opbouw van een account op de site ''GEEN ONLINE OVERZICHT BESCHIKBAAR !!!!!!!Mijn overall conclusie ; BROEKHUIS NIET KLANT VRIENDELIJK ,NIET PROFESSIONEEL."

28-11-2022 | Jack, | Hyundai Almere | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Jack, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij hebben geprobeerd om contact met u op te nemen, maar hebben u helaas niet kunnen bereiken. Onze vestigingsdirecteur heeft zijn contactgegevens achtergelaten, wij hopen u snel te kunnen spreken inzake bovenstaande. Met vriendelijke groet, Broekhuis

1

Daarom ben ik niet enthousiast

"Vorige Hyundai (i.c.m. Peugeot) Broekhuis was beter."

"Zaterdag 5 november ben ik gekomen naar de Hyundai winterinspectie. Er heeft toen blijkbaar geen accu-check plaatsgevonden. Vrijdag 11 november krijg ik te horen bij de onderhoudsbeurt dat de accu niet goed is. Kosten circa € 380 Als ik de accu tijdens de winterinspectie had gekocht, dan was dit met korting. Ik kom met een volle tank ruitensproeiervloeistof (winter -60 graden), zie ik thuis op de factuur dat er ruitensproeiervloeistof is bijgevuld. Mijn nieuwe fles van 5 liter past er niet volledig in, heb nog een beetje over. Medewerkers van Broekhuis is het gelukt om toch nog bij te vullen."

16-11-2022 | Vishvadew, | Hyundai Almere | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste heer/mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Inmiddels hebben wij contact met u gehad en de punten opgelost. Met vriendelijke groet, Broekhuis Almere

1

Daarom ben ik niet enthousiast

"Enorm teleurgesteld "

"Wilde een nieuwe vw kopen, elektrisch, id4. Na bezoek aan diverse andere garages bleek dat mijn eigen vw-garage, waar ik mijn hele leven, dwz zo'n 50 jaar, klant bij was geweest, het kleinste bedrag voor mijn inruil vw golf variant terug wilde geven. Na 50 jaar alsnog overgestapt op een ander merk."

15-11-2022 | R. D. Monhemius, | Broekhuis Schagen | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer Monhemius, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij hebben inmiddels contact met u gehad om dit te bespreken. Onze dienstverlening houden wij altijd tegen het licht. Waar verbetering kan plaatsen vinden zetten wij dit ook in werking. Met vriendelijke groet, Broekhuis Schagen

1

Daarom ben ik niet enthousiast

"Teleurstellend "

"Fouten in werkplaats bij vaststellen defecten, fouten bij receptie bij prijzen in de offerte, weinig tot geen communicatie over uit te voeren werkzaamheden. Krijg een voorstel voor reparatie van €2500,- waar maar een defect van €115,- direct verantwoordelijk voor de storing is en andere reparaties uit voorzorg of verkeerd gediagnosticeerd zijn."

03-11-2022 | Gert-Jan, | Broekhuis Almelo | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Gert-Jan, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen en vinden het spijtig om te horen dat dit uw ervaring is geweest. Wij zullen voor de toekomst de feedback over de communicatie tussen medewerker en de klant mee nemen zodat dit beter zal verlopen. Er is u inmiddels een voorstel gedaan. Mocht u hier toch gebruik van willen maken dan bent u van harte welkom. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Almelo

2

Daarom ben ik niet enthousiast

"Negatieve ervaring(en)"

"Meer dan 30 jaar breng ik onze Opels naar de Broekhuis dealer in Zeewolde. In verband met verhuizing sinds drie jaar naar eerst Kamp en dus nu Broekhuis. Mijn ervaringen zijn niet echt positief! Maar het verschil, onderbuik gevoel en vooral ervaringen, beoordeel ik ze als slecht/matig. En dan vooral de kosten, onderhoudsbeurten aanmerkelijk duurder, slecht afleveren (beschadigingen, vuil, stoel anders etc) en de planning. Nu een diagnose.....9 uur werk? Logisch dat het dan kostbaar wordt. De medewerkers zijn correct en aardige mensen, maar toch gaat er iets fout."

14-10-2022 | Bos, | Broekhuis Hengelo | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer Bos, Bedankt voor uw beoordeling. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen om bovenstaande te bespreken. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hengelo

2

Daarom ben ik niet enthousiast

"slecht"

"wanneer ik een afspraak maak en vraag wat een servicebeurt kost bij 53000km krijg ik te horen 258euro.als de auto gebracht is komt er nog zogenaamde extra werken bij van 450euro bij geen stijl. dit was dus de laatste keer dat we met de auto geweest zijn."

05-10-2022 | Frans te Rietmolen, | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer te Rietmolen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. We hebben telefonisch contact met u opgenomen maar hebben u niet kunnen bereiken. Per email hebben wij daarom gereageerd op uw review en graag komen wij alsnog met u in contact. Wilt u contact met ons opnemen via: 036-5332700 of peugeotalmere@broekhuis.nl Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Almere

1

Daarom ben ik niet enthousiast

"Slechte service"

"Zeker niet klantvriendelijk (Broekhuis Heemskerk)niet meedenkend. Erg teleurstellend als vaste klant.. Volgende keer zoek ik een alternatief."

03-10-2022 | Marcel, | Broekhuis Heemskerk | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. We hebben geprobeerd contact met u op te nemen, tot op heden is ons dit niet gelukt. Wil u contact met ons opnemen via 0251-278430 of heemskerk@broekhuis.nl Met vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Heemskerk

2

Daarom ben ik niet enthousiast

"Teleurstelling "

"Gisteren heb ik mijn auto voor een beurt en APK naar Volvo Broekhuis Bilthoven gebracht. Kosten ***,-. Na de check werd ik gebeld dat ook de remschijven en remblokken achter a € ***,- vervangen moesten worden wat vandaag uitgevoerd kon worden. Vanochtend werd ik gebeld dat ze slecht nieuws hadden. Nadat de werkzaamheden uitgevoerd waren, gaf het systeem namelijk een nieuwe foutmelding ivm een klep. De werkzaamheden a ***,- kunnen over vier dagen uitgevoerd worden en tot die tijd kunnen we de auto niet gebruiken. Kortom een driedubbele teleurstelling."

29-09-2022 | Bas , | Volvo Bilthoven | Review via klantenvertellen.nl

1

Daarom ben ik niet enthousiast

"Slecht!"

"Kleine onderhoudsbeurt, nog geen vijf kwartier werk, 429 euro. Afzetterij, maar Broekhuis hanteert dit als standaardtarief voor een dergelijke beurt. Dus eerste en laatste keer. Kan namelijk veel goedkoper en nog beter ook."

26-09-2022 | Henk, | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer Mulder, Hartelijk dank voor uw review! Wij hebben contact met u gezocht maar kunnen u helaas niet bereiken. Wij voeren werkzaamheden altijd, ook in dit geval, pas uit na akkoord van de klant. Uw auto heeft het 2 jaar / 30.000km onderhoudsschema. Het voordeel van zo'n schema is dat je niet meer jaarlijks maar pas na twee jaar een onderhoudsbeurt en dus kosten hebt. De prijs van dit type onderhoudsbeurt ligt wat hoger echter kunt u hier dus weer 2 jaar / 30.000km mee voorruit. Daarnaast zit in deze beurt ook weer twee jaar lang Europese pechhulpservice inbegrepen. We komen graag in contact voor verdere toelichting. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Doorn

1

Daarom ben ik niet enthousiast

"Reparatie half uitgevoerd en slecht"

"Reparatie niet of half uitgevoerd en schade raar gerepareerd"

26-09-2022 | Peter, | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Spijtig vinden wij het om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Inmiddels hebben wij contact met u gehad en hebben wij dit voor u opgelost. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Arnhem

1

Daarom ben ik niet enthousiast

"Heel slecht"

"Mooie zaak en mooie auto’s echter afspreken is een ander verhaal. Afspraak gemaakt voor proefrit en inruil voorstel gekregen,en dan er zelf achter moeten komen dat de auto is verkocht zonder dat je een kans hebt gekregen om de auto nog te kopen. Man heeft een dag vrij moeten nemen dus kost nog is een hoop geld en het enige excuus is sorry wij zijn een winkel…… Vind ik echt super slechte zaak"

20-09-2022 | Petra, | Audi Purmerend | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Spijtig vinden wij het om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen en zijn blij dat wij u naar tevredenheid hebben mogen helpen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Audi Purmerend

2

Daarom ben ik niet enthousiast

"Disappointed"

"From day one after the repairs by Broekhuis Peugeot Almere, my car starts for a second and dies immediately. Now I cannot drive it anymore. It will not start at all so I have parked it in Amsterdam. Totally disappointed after spending 418,00 Europe."

02-09-2022 | Macdonald Ofori, | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Dear Sir, Thank you for your review. We have contacted you to discuss / solve this Broekhuis Almere

1

Daarom ben ik niet enthousiast

"Niet tevreden"

"4 mei auto betaald, Peugeot 208 GT Line. Prachtige auto maar geen boekje van auto aanwezig, moet aangevraagd worden, raar want auto is 2 jaar oud met 4200 nog wat op km stand. We kregen geen garantie? Maar met onze vorige auto van 2010, golf wel 3 maanden.... 2 weken geleden ging ik een boodschap brengen in onze woonplaats Lelystad bij een vriendin, onderweg 3 keer stilgestaan, auto gestopt en rook heel veel benzine. Uiteindelijk bij vriendin aangekomen en Broekhuis Lelystad gebeld, mijn nummer doorgegeven en situatie uitgelegd. Ik zou teruggebeld worden en ze wisten op welk adres ik zat... Na 2 uur niks gehoord en teruggebeld werd me verteld dat er niemand komt alleen bij een kapotte accu? ANWB toen maar gebeld, gelukkig al vele jaren lid, die zag al gelijk wat t was., Slang kapot en deze meneer vroeg mij over garantie en hoe lang we deze auto al hebben, ik verteld en hij vond t schandalig. Meneer van ANWB netjes opgelost! Volgende dag ga je naar Broekhuis, wat is t probleem mevrouw? Nou volgens ANWB moet er een slangklem op de brandstof toevoer. Ik neem maar bakkie koffie blabla pauze zus zo,...na een uur komt meneer en zegt ja mevrouw idd slang zus zo maar geen slangklem. Moet nieuwe slang op. Ja ik maak maar afspraak dan ervoor. Ja over 2 weken... Ok eind augustus 2022 half 9 auto brengen. Top! Kom ik thuis... Ja garage al gebeld. Ik zeg huh? Kom er net vandaan. Ja zegt manlief, vertelden me even wat t ga kosten,! Ik zeg ooowh waarom zeggen ze dat niet tegen mij dan? Ik was r net? Paar dagen later geef auto een beurt aan,... Kom er ook nog eens bij! Mijn man heeft deze auto kunnen kopen omdat hij een schadevergoeding heeft gehad van defensie voor Chrome6! Daarvan konden we eindelijk een aardig nieuwe auto kopen... Maar door dit gezeur zijn we er eigenlijk klaar mee! Dankjewel Broekhuis Lelystad!"

17-08-2022 | Erwin en patricia, | Broekhuis Lelystad | Review via klantenvertellen.nl

2

Daarom ben ik niet enthousiast

"Waardeloos "

"Zou onderhoud voor onze auto zijn voor een dag maar er moesten remblokken vervangen worden en dat ging 2 dagen duren. Normaal is dat een reparatie zijn van een paar uurtjes dus de auto 2 dagen kwijt.En dan ook nog op de factuur 2 dagen auto huur zetten dus nee nooit geen broekhuis garage Veenendaal mee .."

28-06-2022 | Jan Willem baak, | Broekhuis Veenendaal | Review via klantenvertellen.nl

1

Daarom ben ik niet enthousiast

"Niet goed"

"Kan mij niet meer vinden in die werkwijze."

09-06-2022 | Gerri van de Streek, | Broekhuis IJsselmuiden | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben inmiddels contact gehad om dit verder te bespreken. Met vriendelijke groet, Broekhuis IJsselmuiden

1

Daarom ben ik niet enthousiast

"Slecht!"

"Voor de onderhoudsbeurt geen klachten over de auto. Na de onderhoudsbeurt wel. En ze ontkennen dat het met de beurt te maken heeft, maar het is wel heel toevallig. Ook na de 2e keer naar de garage niet opgelost. Nu moet hij voor de 3e keer en we krijgen geen gratis vervangend vervoer. Wat een slechte service!"

07-06-2022 | Roy van Geemen, | Hyundai Almere | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer, Bedankt voor uw beoordeling. Inmiddels hebben wij contact opgenomen om uw opmerkingen te bespreken. Met vriendelijke groet, Broekhuis Almere

1

Daarom ben ik niet enthousiast

"Drama dit bedrijf, het schoolvoorbeeld van schandalig slechte dienstverlening"

"Je brengt je auto met een niet werkende achterklep ter reparatie en aan het einde van de dag krijg je hem retour met de mededeling dat de klacht verholpen is. Bij controle blijkt de achterklep nog steeds het zelfde probleem te vertonen en moet hij nog steeds handmatig dicht gedrukt worden. Men heeft er een nieuw slot ingezet (heeft daar schijnbaar de hele dag voor nodig gehad) maar de klacht waar hij voor gebracht is niet verholpen. Als er een mogelijkheid zou zijn om 0 sterren te geven zou ik dit zeker doen. Dit is niet de eerste keer dat er iets op de dienstverlening van deze firma aan te merken valt. Er is altijd wel iets na een service beurt."

10-05-2022 | Matthias, | Review via klantenvertellen.nl

1

Daarom ben ik niet enthousiast

"slecht"

"In december 2021 een cactus c4 gekocht met 46000 op de teller al vrij vroeg merkte ik dat dat accu & start stop systeem niet werkte en dat remschijven niet ok waren ook de rem functie was niet goed. Deze problemen heb ik verschelende keren naar voren gebracht maar vond er geen herkenning en erkenning voor. Inmiddels ben ik overgegaan naar citroen Bouwman in in Ommen en heb de wagen daar na laten kijken het bleek dat de accu niet goed was en de remschijven krom ook kwamen nog wat kleine dingen aan het licht. Ik ben nu ongeveer 1000 Euro verder. Ik ben meer dan 10 jaar klant geweest en altijd een goede service gehad maar merkte dat het door omstandigheden die ik niet ken al wat minder werd! Ik was ook niet op de hoogte van de wissel Broekhuis"

03-05-2022 | Ben Kreiter, | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

2

Daarom ben ik niet enthousiast

"Helaas klantonvriendelijkheid "

"Mijn vrouw kwam met pech te staan en via de anwb naar broekhuis/ Citroendealer te Zwolle gebracht. Het eerste wat de receptionist zei was “we hebben geen leenauto voor u”. Vervolgens werd de auto wel nagekeken, mag ook wel na al het geld wat wij er de afgelopen jaren hebben heengebracht, en er kwam een reparatieadvies uit die niet mis was. Rekening voldaan vanwege het onderzoek en mijn vrouw kon weer rijden maar het probleem kon elk moment terug komen. Achteraf bleek het een vervuilde dynamo te zijn en dat kwam door een lekke turbokoelerslang die 3 maanden daarvoor door jullie is vervangen. Voor dat geld hadden jullie toen ook wel even de dynamo mogen cleanen. Al met al geen goede beurt van broekhuis/Citroen Zwolle."

02-05-2022 | Hernando Goes , | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

1

Daarom ben ik niet enthousiast

"Geen service "

"Geen service /arrogant Klant is hier zeker absoluut geen koning Als ze niks kunnen verdienen aan je ( kom hier nooit meer )"

28-03-2022 | Hemmo, | Broekhuis Utrecht | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer Hemmo, Dank voor uw review. De reden dat we niet aan uw verzoek konden voldoen heeft niets met geld te maken maar wel alles met consumentenbescherming. De laatst geregistreerde onderhoudsbeurt van uw auto stamt uit 2017. Wij mogen volgens voorschrift van de fabrikant de melding “onderhoud benodigd” NIET resetten als de auto geen onderhoud heeft gehad. Dat is logisch want die melding staat er in ter bescherming van de consument, zowel voor u als eigenaar, maar ook voor een eventuele volgende koper van de auto. We vinden het dan ook vreemd dat een andere dealer dat, tegen de voorschriften van de fabrikant in, wel doet. Wilt u contact met ons opnemen via 030-8507500 of via utrecht@broekhuis.nl Met vriendelijke groet, Broekhuis Land Rover Utrecht

2

Daarom ben ik niet enthousiast

"Erg slechte en arrogante service"

"Heb een aantal maanden geleden een proefrit aangevraagd in een Range rover. Eenmaal aangekomen bij broekhuis werden wij benaderd door een extreem arrogante verkoper die zei dat hij niks wist van een proefrit, na met zijn collega gesproken te hebben bleken wij gelijk te hebben, want we hadden gewoon gereserveerd. Na dit debacel bleek de proefrit niet te kunnen, omdat de Range rover defect was, dit was al 2 dagen bekend en dit is ons niet vertelt. Wij zijn dus voor niks heen en weer gereden naar utrecht. Omdat er binnen 1-2 maanden een nieuwe Range Rover uitkwam, hadden wij aan de verkoper gevraagd ons op de hoogte te houden van de nieuw Range Rovers die zij binnen zouden krijgen, en we hopelijk zsm een proefrit zouden kunnen maken in de nieuwe. Ook dit is niet gebeurd, we hebben nooit meer wat gehoord van de verkoper. Ga vooral naar Kroymans in Hilversum, hebben wij veel betere ervaring mee."

16-03-2022 | Thijs, | Broekhuis Utrecht | Review via klantenvertellen.nl

1

Daarom ben ik niet enthousiast

" Belachelijk duur"

"Vervangen defect lampje (€8,50). Nog geen 3 minuten werk, arbeidsloon incl btw €30,-"

08-03-2022 | Ronald, | Broekhuis Den Helder | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Geachte heer, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij hebben geprobeerd om contact met u op te nemen zodat wij de opmerkingen met u kunnen bespreken. Helaas is ons dit nog niet gelukt. Wilt u contact met ons opnemen zodra u in de gelegenheid bent? Wij zij bereikbaar op: 0223-624541 of via denhelder@broekhuis.nl Met vriendelijke groet, Broekhuis Den-Helder

1

Daarom ben ik niet enthousiast

"Zeer klantonvriendelijke bedrijf"

"3 maanden wachten op een goedkeuring voor een aanvraag private lease... en aan de telefoon leugens verzinnen. Wat een amateuristisch bedrijf!"

08-11-2021 | Selma, | Lease Alkmaar, Lease Harderwijk | Review via klantenvertellen.nl

1

Daarom ben ik niet enthousiast

"Not a good experience at all"

"I took the car on 24th evening till 28th December morning. Everything was fine, however, there were some 'newly found' scratches under the car on return. The scratches were under the bonnet of the car infront of the co-passengers seat. Now there are two things: 1. No-one checks under the car on scratches when someone rents a car 2. When I took the car, it was raining and placed in a dimly lit area. The inspection during the check-in was not near to the inspection happened during the check-out. I was not told to see the under-bed of the car. The only remote way that the bottom of the car can be scratched is if someone parks the car with the front towards the footpath and the face of the car lightly brushes. However, in this case, it cannot be the renter's fault, as it is to do with the low bed of the car. Also, I (kept telling that I) always parked the car with the front towards the street, but I was not heard. If I would have hit a bump or anything, there would be a dent and not mere scratches. I have got an invoice deducting 250 euros for the damage and I feel cheated."

06-01-2021 | Tamoghna, | Autoverhuur Alkmaar | Review via klantenvertellen.nl

Goedendag, heeft u een vraag? Wij helpen u zo snel mogelijk verder.
WhatsApp Chat starten Bel ons 0341 - 751 187 Bekijk klantenservice pagina
Filteren