Reviews van onze klanten
Mobiliteit is en blijft mensenwerk, daarom werken wij keihard voor tevreden relaties. Als mobiliteitsadviseur streven wij ernaar dat we u helpen op de best mogelijke manier. Hier zetten wij ons met meer dan 1800 collega’s dagelijks voor in. Het is dan ook fijn om te horen hoe onze klanten onze geleverde service en diensten beoordelen. U leest het in de reviews hieronder.
Complimenten en een kritische noot
Wij verzamelen reviews via het platform van klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet u zeker dat de reviews die u hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vindt u op de reviewpagina van klantenvertellen.
Daarom ben ik niet enthousiast
"Als ik 3 a 4 keer gebeld heb over een lekke band en ik ga na de garage in appeldoorn en ik sta er 2 uur te wachten en ik krijg de auto weer en ze zeggen dat ze niets kunnen vinden is da een antwoord wat ik niet verwacht. ik heb daar na de band weer 2 keer moeten oppompen en toen ben ik na een bedrijf in het dorp gegaan en binnen een half uur stond ik weer buiten met een geplakte band want er zat een spijker in. dat was dus van BROEKHUIS zeer slechte service. toen heb ik gebeld en ik kreeg een persoon aan de lijn die ijskoud vertelde dat ik zelf de band had lek gereden en al was dat zo had hij evengoed gerepareerd moeten worden. dus voor mij deze recencie."
Daarom ben ik niet enthousiast
"Een XC90 Occasion op internet gezien, contact gehad met Broekhuis, en bezichtigd op vrijdagmiddag en de auto stond ons helemaal aan. Een proefrit was niet meer mogelijk vanwege de sluitingstijd, maar een offerte is opgemaakt en op basis daarvan voor dinsdagmiddag nog een proefrit afgesproken. Echter 3 uur van tevoren worden we gebeld dat de auto door een collega al is verkocht. Hoe onbetrouwbaar kun je zijn als garage? Weet je daar intern van elkaar niet wat je onder bod en in principe verkocht hebt?"
Daarom ben ik niet enthousiast
"slecht"
Beste Cees, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om onze service te beoordelen. Momenteel staan wij met u in contact om gezamenlijk een oplossing te vinden. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar
Daarom ben ik niet enthousiast
"Dure elecktrische mountainbike gekocht. Slechte aflevering met weinig uitleg over onderhoud. Hierdoor na nog geen 1000 km gereden te hebben bij de eerste servicebeurt die eigenlijk inclusief zou zijn een kostenpost van bijna 400 euro en niet eens op servicepunten gecontroleerd zoals updaten van fietscomputer spaken niet nagekeken en tandwiel voor , na eerste tochtje alweer los. Bij herhaaldelijk bellen weten ze van niets. Kortom een waardeloze ........ tent !!"
Beste Rick, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. We hebben contact met u opgenomen en alles besproken. Zoals afgesproken voeren we de onderhoudsbeurt opnieuw uit en geven we u graag duidelijke uitleg over het onderhoud van uw fiets. We verwelkomen u graag binnenkort in onze vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Cuijk
Daarom ben ik niet enthousiast
"Zoals je in de review hieronder kunt lezen claimt dit bedrijf contact met mij te hebben opgenomen om 'mijn ervaring te bespreken' en 'een toelichting te geven'. Dat is niet het geval. Zowel per mail als per telefoon is er na mijn review geen contact meer geweest. Dat zijn zoethoudertjes voor de bühne om u als lezer de indruk te geven dat men er qua service bovenop zit. Wellicht goed om te weten dat dit in de realiteit dus niet het geval is. Beeldvorming is bij dit bedrijf blijkbaar belangrijker dan tevreden klanten. Trek zelf uw conclusie..."
Beste Patrick, Bedankt voor het delen van uw ervaring. We vinden het vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over onze service. Wij hebben contact met u opgenomen om uw ervaring te bespreken en toelichting te geven. Met vriendelijke groet,
Daarom ben ik niet enthousiast
"Waardeloze service. Bij afleveren zitten er 2 ventielen op mijn auto die geen bandenspanning registreren. Nogal slordig voor een vakgarage. Bij een dealer verwacht je kwaliteit voor de afleverkosten Als leek weet ik niet waar dat aan ligt en met resetten gaat het steeds een poosje goed. Pas bij de volgende keuring blijkt wat de werkelijke oorzaak is. 'Dan had ik er eerder mee moeten komen'. Is het antwoord. Oke duidelijk... Maar blijkbaar is het lastig om te erkennen dat je mensen al bij aanvang met een probleem de weg op hebt gestuurd. Je beroepsethiek en klantgerichtheid zou je er al toe moeten bewegen om verantwoordelijkheid te nemen en zoiets netjes op te lossen. Maar dat is er blijkbaar niet. Ik mag er zelf voor opdraaien; nooit meer bij dit bedrijf!"
Beste Patrick, Bedankt voor het delen van uw ervaring. We vinden het vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over onze service. Wij hebben contact met u opgenomen om uw ervaring te bespreken en toelichting te geven. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede
Daarom ben ik niet enthousiast
"De auto gebracht en gehaald vanuit het zuiden des lands. Schade aan de bumper niet opgelost daarvoor nog een kras op de deur erbij gekregen. 2 keer 4 uur verlof moeten opnemen, € 895 afleverkosten betaald bij een auto van € 67.900 om erachter te komen dat je de auto moet terugbrengen omdat de aflevering niet goed is gebeurd, waarbij je 8 uur verlof moet opnemen om uiteindelijk zelf de lakschade moet gaan regelen. Dus nee niet tevreden over de aflevering van mijn Volvo XC60. Broekhuis aanbevelen, nee zeker niet."
Beste Jos, Allereerst willen we u bedanken voor het delen van uw ervaring. Het spijt ons dat de aflevering van uw Volvo XC60 niet naar tevredenheid is verlopen. We hebben inmiddels contact met u opgenomen en de situatie besproken, en we zijn blij dat we een oplossing hebben kunnen vinden. We hopen dat we in de toekomst weer een ervaring kunnen bieden die aan uw verwachtingen voldoet. We wensen u veilige en plezierige kilometers toe met uw Volvo. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Utrecht
Daarom ben ik niet enthousiast
"Telefonisch offerte prijzen doorgeven zonder BTW is niet oké. Daarna een factuur sturen voor niet uitgevoerde werkzaamheden ook niet."
Beste Ingrid, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Wij hebben geprobeerd contact met u op te nemen, maar helaas hebben wij u nog niet kunnen bereiken. Mocht u in de gelegenheid zijn, zien we graag uw reactie tegemoet. Update 09-04-2025: We zijn blij dat u tevreden bent met de geboden oplossing. Bedankt voor uw feedback en begrip. Als u in de toekomst nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Harderwijk
Daarom ben ik niet enthousiast
"Koop absoluut geen Range Rover via Broekhuis! In november de auto in ontvangst genomen na de eerste 1000 km volledig tot stilstand gekomen bij de Leidsche Rijn Tunnel tot aan wegslepen toe. De situatie was levensgevaarlijk aangezien dit op de snelweg gebeurde voor een tunnel, waar zelfs de gevarenlichten niet meer functioneerde. Ondertussen zijn we 4 reperaties verder, en heeft de auto nog niet eens 10.000 km gereden en is het probleeem nog steeds niet verholpen. Wat mijn droomauto had moeten zijn is mijn grootste miskoop in mijn leven geweeest! Broekhuis geeft geen gehoor aan de ontbinding van de koopovereenkomst, waardoor het helaas via een rechtzaak moet lopen. Laat je niet misleiden door de uiterlijk van de Range Rover! Wees gewaarschuwd!!"
Daarom ben ik niet enthousiast
"Mijn ervaring met Broekhuis Hengelo is uiterst teleurstellend. Na een onderhoudsbeurt voor mijn auto bleek al snel dat de werkzaamheden niet zorgvuldig waren uitgevoerd. Allereerst waren er verkeerde wielen geplaatst, wat mij dwong om de auto opnieuw naar een garage te brengen voor correctie. Daarna ontdekte ik tot mijn verbazing dat de ruitenwisservloeistof al na één week op was. Dit was voor mij een duidelijk teken dat het onderhoud niet goed was uitgevoerd, aangezien het aanvullen van de vloeistof onderdeel zou moeten zijn van een basisonderhoud. Toen ik dit aankaartte, bleef men volhouden dat het onmogelijk was dat dit niet was gedaan en suggereerden ze dat ik de vloeistof in één week had verbruikt. Dit is uiteraard volstrekt onrealistisch en absoluut niet mijn verantwoordelijkheid. Pas toen ik de checklist van de uitgevoerde werkzaamheden doornam, kwam ik erachter dat meerdere zaken die afgevinkt stonden, daadwerkelijk niet waren uitgevoerd. Het is voor mij onbegrijpelijk dat ik als klant achter deze gebreken moet komen, terwijl ik betaal voor professioneel onderhoud. Wat nog erger is, is dat er geen enkel moment excuses zijn aangeboden voor deze ernstige nalatigheid, noch werd de fout erkend. In plaats daarvan werd ik het gevoel gegeven dat ik de fout bij mezelf moest zoeken, alsof ik zou liegen over wat er wel of niet gedaan is. Als oplossing werd mij aangeboden om de vloeistof per post te ontvangen, zodat ik het zelf kan bijvullen. Dit is niet alleen volstrekt onprofessioneel, maar ook onacceptabel. Waarom zou ik arbeidskosten betalen voor iets wat ik vervolgens zelf moet oplossen? Dit heb ik maar geaccepteerd, omdat men volhield dat dit het enige was wat ze konden doen Nu moet ik dus zelf uitzoeken hoe ik dit überhaupt moet bijvullen, belachelijk. Door de totale afwezigheid van verantwoordelijkheid en de gebrekkige service is mijn vertrouwen in Broekhuis Hengelo volledig verdwenen. Ik kan deze garage absoluut niet aanbevelen en zal zeker niet terugkeren."
Beste Fatema, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Wij hebben contact met u opgenomen om uw ervaring te bespreken. Helaas hebben we u nog niet kunnen bereiken. Mocht u in de gelegenheid zijn, zien we graag uw reactie tegemoet. Update 13-05-2025: Bedankt voor het contact wat we met u hebben gehad. Fijn dat alles naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Hengelo
Daarom ben ik niet enthousiast
"Een jaar geleden kocht ik bij u mijn auto met daarbij een garantie tot aankomend juni. Toen ik mij ruim drie weken geleden melde bij de garage werd mij gezegd: raar want deze melding zou hij de eerste twee jaar na aankoop niet moeten krijgen. Echter, hij moest toch terug want de olie moest vervangen worden (wat dus raar was voor een auto die ik nog geen jaar geleden heb gekocht) en bij het ophalen van de auto krijg ik wel de rekening gepresenteerd van over de 500 euro. Kortom, ik ben niet tevreden."
Beste Arjan, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. Wij hebben contact met u opgenomen en uw ervaring besproken. Zoals besproken hebben we u ook een tegemoetkoming gedaan voor het volgende onderhoud. Graag zien we u de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zeist
Daarom ben ik niet enthousiast
"Vandaag *eindelijk* onze Toyota opgehaald bij Broekhuis in Zaandam, nadat de reparatie een *klein* weekje was uitgelopen. Natuurlijk, een reparatie kan altijd langer duren dan gepland – daar geen klachten over. Waar ik wél een punt van wil maken, is het dagelijkse riedeltje: *"Morgen is uw auto klaar!"* En dat een week lang. Dat is natuurlijk superhandig als je midden in de schoolvakantie een paar dagen naar het buitenland wilt met je gezin. Als vanaf het begin eerlijk was gezegd dat het nog een week zou duren, hadden we daar gewoon rekening mee kunnen houden. Echt top service… of nou ja, niet echt. Of ik Broekhuis ooit zou aanbevelen? Laten we zeggen dat de kans daarop ongeveer net zo groot is als dat mijn auto *wel* op tijd klaar was. En of we in de toekomst met onze privéauto of het wagenpark nog bij jullie komen? Nou, laten we hopen dat we die keuze voorlopig niet hoeven te maken. Gewoon duidelijk communiceren, dat zou al een wereld van verschil maken!"
Beste Setney, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij betreuren het dat de communicatie rondom de reparatie niet naar wens is verlopen en dat u hierdoor onduidelijkheid heeft ervaren. Wij hebben contact met u opgenomen en de situatie besproken. Mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben, dan staan wij uiteraard tot uw beschikking. Met vriendelijke groet, Broekhuis Autoschade Zaandam
Daarom ben ik niet enthousiast
"Eigenlijk erg ontevreden! Diagnose gesteld, prijs 1300 euro! Prima ik zeg maken, maar het bleek boef gemaakt te kunnen worden. Wel 1300 euro betaald voor niets dus. Heel slecht. Jammer."
Beste Pepijn, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het vervelend om te zien dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen om uw ervaring te bespreken. Hartelijk dank voor dit gesprek, uw feedback is voor ons heel waardevol. Met vriendelijk groet, Broekhuis Audi Purmerend
Daarom ben ik niet enthousiast
"Na onderhoudsbeurt Januari 2024 kreeg ik de melding , van monteur, remblokken moeten de volgende beurt vervangen worden. Ik rij weinig en in overleg kon dat. Nu Januari 2025 beurt gehad en remblokken niet vervangen. Waren niet op voorraad. Moet maar nieuwe afspraak maken. Na een enorme teleurstelling bij aflevering in 2023 maak ik geen afspraak meer en zet een punt achter de service van Broekhuis."
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen en de feedback. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Wij hebben contact met u opgenomen en toelichting gegeven over de situatie. Mochten wij een volgende keer iets voor u kunnen betekenen, staan we graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar
Daarom ben ik niet enthousiast
"Bestelling geplaatst. Geld teruggestort maar geen enkele mail met excuus oid. 0,0 communicatie."
Beste Hans, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Wij hebben contact met u opgenomen om u toelichting te geven. Graag zien we bij gelegenheid uw reactie tegemoet. Update 04-02-2025: Inmiddels hebben we contact met u gehad en de situatie besproken, bedankt voor dit gesprek. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
Daarom ben ik niet enthousiast
"was op zoek naar een auto die mij wel leek nam contact en de gene die mij wou informeerde gaf mij zijn mob nummer voor vragen alleen was zeer traag met mijn verzoeken. en als ik bezig was met de koop van de auto. was de verkoper al bezig met de verkoop van de auto die ik dus in ruide? was te verbaast om te reageren. dit kan niet. vraag om een 2e sleutel bij de auto word tegen mij gezegd dat ga ik regelen na 2 weken vraag ik of dat geregeld is? schuift hij het verder naar een collega hij zou dat regelen hij gaf me zelf zijn mob nummer. lijkt mij toch dat je een 2e sleutel er bij hebt. dacht ga naar een Goede auto dealer. jammer."
Beste Lidi, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat u dit zo heeft ervaren. Wij hebben contact met u opgenomen en toelichting gegeven over de situatie. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Dronten
Daarom ben ik niet enthousiast
"In oktober vorig jaar een nieuwe mountainbike gekocht. Op dat moment goed geholpen en de fiets dezelfde dag nog opgehaald. Bij het naar huis fietsen vond ik al dat het voelde alsof het achterwiel een slag had. Maar ik dacht eerst maar op fietsen en komt bij de gratis 1e jaars beurt wel ter sprake. Dat klopt ik heb dit aangegeven en er zat een breuk in het canvas. Deze is ook netjes voor garantie vervangen. Tot zover het positieve. Toen ik gebeld tijdens de ondershoudsbeurt werd moesten er nog allerlei andere dingen vervangen worden. De cassette achter, de ketting en de remblokken achter waren allemaal al versleten. En dat na ongeveer 500km gefietst te hebben. Als ik internet mag geloven zouden de ketting en cassette rond de 3000km mee kunnen gaan.(afhankelijk natuurlijk van verschillende factoren) Ik heb nog geen 20% van deze afstand bereikt en ik onderhoud de fiets goed na elke rit maak hem schoon. Helaas weer een slechte ervaring bij Broekhuis. Opzoek naar een andere fietsenzaak in Groningen."
Beste Thomas, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Wij komen graag met u in contact om uw ervaring te bespreken. Op dit moment hebben wij u niet kunnen bereiken. Indien het u uitkomt, horen wij graag van u op een moment dat het voor u schikt. Update 04-02-2025: Wij zijn blij dat we gezamenlijk overleg hebben gehad en gaan ervan uit dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Groningen
Daarom ben ik niet enthousiast
"Nieuwe ford ranger gekocht 2024.De werkplaatsplanning is chaos laten je rustig 4 keer heen en weer rijden met 2 auto's omdat auto toch niet klaar is. Heb 4 mnd rondgereden met gescheurde ruit terwijl carglass binnen 2 wkn originele ruit kon leveren. Maar ben ook verzekerd bij broekhuis en is bij hun €0 eigen bijdrage en bij carglass €350 dus...slim maar niet echt klantvriendelijk. Dan krijg ik bij wisselen vd ruit auto terug met drie deuken in motorkap maar ergste is nog dat dit gewoon verzwegen word! Bij eerste beurt gevraagd wielen balanceren en fout melding bandenspanning ventiel resetten. Krijg auto terug gewoon niet verholpen lekker net voor je vakantie! Alleen een oliewissel maar moest wel €485 afrekenen... Kom hier nooit weer en zal mijn verzekering van 2 bedrijfsautos opzeggen. Mvg.Rene den Hartog"
Beste Rene, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Het spijt ons om te zien dat dit uw ervaring is geweest. Graag komen wij persoonlijk met u in contact om uw review te bespreken. Op dit moment hebben wij u nog niet kunnen bereiken en daarom willen wij u vragen ons terug te bellen of mailen. Dit is mogelijk via: 0528-229080 of hoogeveen@broekhuis.nl Update 14-01-2025: Het is ons tot op heden niet gelukt om u te bereiken. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Hoogeveen
Daarom ben ik niet enthousiast
"Ik heb elders mijn olie laten verversen. Twee weken later stond ik zonder olie, heb ik de olie bijgevuld en nog 20 minuten gereden voordat ik hem ergens heb moeten laten staan. Het rubberhuis was beschadigd, blijkbaar bij de oliewissel. Dit is later verholpen en de auto zou in orde zijn. Ik heb vervolgens Peugeot gevraagd als onafhankelijke partij een extra check te doen om te controleren of de motor geen schade heeft opgelopen aangezien ik zonder olie heb gereden. Zij wilden met een camera gaan kijken. Ik vroeg (op aanraden van een bevriende automonteur) specifiek om de olie te testen aangezien de camera niet bij de juiste plekken kan komen die beschadigd raken in zo'n geval. Ze hebben uiteindelijk maar allebei gedaan op mijn aandringen. De volgende dag zou hij klaar zijn. Ik moest vooral niet bellen en wachten op een Whatsapp-bericht. Niks gehoord. Ik bel na twee dagen en krijg te horen dat hij niet klaar is.Na een week bel ik opnieuw. Hij was allang klaar, ookal had ik niks gehoord. Ik heb hem opgehaald. Heb 30 minuten in de auto gereden en kreeg een foutmelding: "storing in motor. Laat het verhelpen.". Ik rook motorolie binnen in de auto en soms schokte de auto als ik het gas los liet. Het olielampje was oranje. Ik heb de auto weer aan de kant gezet en achtergelaten. Weer de garage die de oliewissel deed gebeld en laten verhelpen aangezien daar het probleem begon en ik niet nog een rekening van Peugeot wilde. Inmiddels rijdt de auto prima. Alleen heb ik voor niks Peugeot ingeschakeld en betaald. Ondanks hun controle was de auto niet in orde. Ik belde hun en heb hun op de hoogte gesteld. Ik moest maar een email sturen zodat ze opnieuw naar de auto kunnen kijken. Ik heb er over nagedacht en zie niet in hoe een tweede controle en weer een week zonder auto de situatie verbetert. Ik heb het opgegeven. Voor niks een rekening van Peugeot betaald."
Beste Kelly, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het vervelend om te zien dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen en zijn in afwachting van uw reactie. Update 07-01-2025: Het is ons tot op heden niet gelukt om met u in contact te komen. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal
Daarom ben ik niet enthousiast
"mijn zoon is klant bij bij Broekhuis in Veendam. en ik heb al meerdere keren aan geven dat de administratie een puinhoop is."
Bedankt voor uw feedback. Wij nemen contact met uw zoon op om het te bespreken. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Veendam
Daarom ben ik enthousiast
"Het bezoek moet nog plaats vinden. Dus e.e.a. zere voorbarig. 17-10-2024. Na mijn bezoek aan hun garage ben ik zeer tevreden"
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wat fijn dat u zo tevreden bent over het bezoek. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle
Daarom ben ik niet enthousiast
"Had binnen 1 jaar een defecte accu . Is opgestuurd, na een half jaar kwamen ze er achter dat ie niet meer te repareren was. 1 maand later een nieuwe accu gekregen. Zijn we ruim een half jaar later."
Beste Bjorn, Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen, bedankt voor dit gesprek en de feedback die u ons heeft gegeven. We zijn blij om te horen dat de oplossing naar tevredenheid is. Veel mooie en fijne kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Groningen
Daarom ben ik niet enthousiast
"Prima leenfiets gehad ! In eerste instantie goede communicatie dat het tijdje zou duren.. Daarna hoorde ik niets, moest zelf bellen en zou teruggebeld worden, helaas steeds niet. Na boos worden en dreigen werd er werk van gemaakt en kreeg ik mijn fiets na bijna 2 maanden terug ! Heb er verder geen woord meer over vuil gemaakt maar ben niet tevreden over de hele situatie. Het enige was, ik kreeg mijn fiets vlak voordat we 2 maanden naar Spanje gingen weer terug. Daarbij voor een fiets van geen 4 jaar is een prijs €300,- ook geen fijn gevoel."
Beste Els, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het vervelend om te zien dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen en bedanken u voor het prettige gesprek. Wij staan in de toekomst graag voor u klaar en wensen u een mooie vakantie toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Daarom ben ik niet enthousiast
"Eerst een mooi bod krijgen en vervolgens-€500 krijgen voor gebruikers schade wat voorafgaand al was doorgegeven. Eerste keer hier maar ook meteen de laatste keer"
Beste Jeremy, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend dat dit uw ervaring is geweest. Graag komen wij met u in contact om uw beoordeling te bespreken. Wij hebben contact met u opgenomen en zien uw reactie graag tegemoet. Update 17-10-2024: Inmiddels hebben we u gesproken, bedankt voor dit prettige gesprek. Met vriendelijke groet, Broekhuis Inkoopservice
Daarom ben ik niet enthousiast
"Fouten maken is menselijk, maar 3x op rij is gaat wel echt te ver. Vervolgens moet ik nu ook nog anderhalve week wachten tot ze tijd hebben om hun eigen fouten te herstellen waardoor ik nu met een half-werkende auto zit. Echt drama, nóóit meer naar Broekhuis."
Beste Cedric, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend dat dit uw ervaring is geweest. Wij hebben contact met u opgenomen en een afspraak gemaakt. Graag zien we u op de afgesproken datum. Update 21-10-2024: Inmiddels heeft de afspraak plaatsgevonden en we zijn blij dat alles naar tevredenheid voor u is opgelost. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Utrecht
Daarom ben ik niet enthousiast
"Mijn fiets weggebracht voor onderhoud. Na 1.5uur wachten in de winkel kwam het verhaal dat er een fabrieksfout in de naaf van het voorwiel zat. Dit moet gerepareerd moet worden. Er zou contact opgenomen worden met Cube. Zelf meermaals moeten bellen wat de stand van zaken is, waar telkens beloofd werd dat ik terug gebeld zou worden op afgesproken data. Gebeurde nooit. Uiteindelijk zelf naar de winkel gegaan om een update te vragen. Bleek dat er gesteggel was tussen Cube en Shimano. Wiel vergeten op te sturen, wat ook weer de nodige tijd kostte. Het probleem is na ruim 2 maanden opgelost door een wiel uit een andere vestiging te halen. Bij ophalen fiets spreek ik mijn ongenoegen uit over het niet hebben van mijn fiets gedurende 2 maanden in de zomer, waarbij ik te horen krijg “soms hebben mensen hun fiets 6 of 9 maanden niet…” Al klachtenformulier ingevuld maar nooit iets van vernomen."
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend dat dit uw ervaring is geweest. Wij hebben contact met u opgenomen, helaas hebben we u niet kunnen bereiken. Bij gelegenheid zien wij graag uw reactie tegemoet. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Daarom ben ik niet enthousiast
"Via mijn garage had ik nog 2 jaar garantie en deze kon ik altijd uit laten voeren bij Broekhuis te Enkhuizen. Ook mijn onderhoud deed ik daar en was tevreden, met name ook door de vriendelijke dame van de receptie, die altijd mee dacht en zeer servicegericht te werk ging! Echter nu een hardnekkige storing in mijn auto wat te wijten zou zijn aan de trekhaak die ik elders had laten monteren. Broekhuis had via een storingsdiagnose medegedeeld dat de trekhaakmodule de boosdoener was en dat die er af moest, ook ivm garantie e.d. Was niet origineel VW en dat zou storing geven. Storing was na het onderzoek daar kennelijk eruit gehaald. Helaas kreeg ik geen uitdraai mee van het “bewijs” De storing was dermate erg dat gebruik van de auto niet verantwoord was daar belangrijke functies niet meer werkten. En een geheel nieuwe trekhaak zou een flinke kostenpost opleveren. Na 3 weken kwam de storing weer terug en heeft het garagebedrijf die de trekhaak had geplaatst deze uitgelezen. Resultaat was met verwijderen van de trekhaak module nog steeds storing, echter niet de trekhaak maar de stuurwielmodule. Helaas kon deze niet gereset worden dus advies om naar Broekhuis te gaan om deze te laten vervangen. Uitdraai van de storingsdiagnose meegekregen voor duiding. Telefonisch contact met Broekhuis en mijn bevindingen gedeeld met de receptie medewerker, en gevraagd of dit verholpen kon worden, helaas niet de vriendelijke dame. Het kon niet anders zijn dat het de trekhaak was, mijn verhaal van de uitslag diagnose werd totaal niet gehoord. De andere firma moest zijn werk maar doen en de trekhaak verwijderen, de vriendelijkheid van deze receptionist was ver te zoeken! Ondertussen had ik de storing al uit de auto gekregen (tikken op stuurwiel),verteld aan de geïrriteerde man maar die stond alleen maar op zenden en af te geven op zijn collega/concurrent die de trekhaak had geplaatst. Mijn hulpvraag werd genegeerd en de trekhaak moest eraf gehaald worden. Voor mij einde Broekhuis!"
Beste Don, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen, nogmaals onze excuses. Mocht u alsnog gebruik willen maken van het aanbod, bent u van harte welkom. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enkhuizen
Daarom ben ik niet enthousiast
"Vijf weken geleden heb ik een keurige klachtenbrief per PTT post gestuurd. Daarin een opsomming van een jaar lang slechte ervaringen: gemaakte fouten: * loshangende slang na groot onderhoud; * foute km-stand doorgeven aan RDW zodat de suggestie ontstaat dat er met de km-teller is geknoeid; * geen zinnige ondersteuning bij een moeilijk uit te lezen storingsmelding: ga maar gewoon vakantie en kom langs als de melding zich weer voordoet; * ongeïnteresseerd (misschien wel ongelovig?) toen ik zelf de juiste storingscode had achterhaald. Dit alles zonder excuses en weinig weinig klantvriendelijke meedenken. Tot op heden geen enkele reactie gehad. Ik heb het wel gehad met Broekhuis Amersfoort. En dat na drie auto's daar in onderhoud gehad te hebben. Dan heb je het als bedrijf wel bont gemaakt"
Beste heer Wessels, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Wij hebben contact met u opgenomen en willen u nogmaals onze excuses aanbieden. Zoals aangegeven staan we graag voor u klaar wanneer wij u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Daarom ben ik niet enthousiast
"Fiets met elektronische storing en voorvork storing. Fiets kan opgehaald worden. Oeps niet klaar dus weer terug naar huis. Fiets klaar elektronische storing verholpen, voorvork storing oeps niks aan gedaan. Weer voor niks gereden dus weer naar huis. Fiets klaar heen gereden blijkt elektronische storing terug te zijn. Voorvork?? Oh ja daar was ook wat mee. De nieuwe is nog niet binnen. Weer voor niks gereden. Krijgen een telefoontje dat er een nieuwe zadelpen binnen is dus de fiets kan gebracht worden. Hij staat nig steeds in Limmen. Oh???. Kortom 3 keer voor niks vanuit Hoorn naar Limmen gereden. Vertrouwen in jullie winkel is helemaal weg."
Beste Marcel, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend dat u dit zo heeft ervaren. Wij zijn momenteel met u in contact om te kijken naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Daarom ben ik niet enthousiast
"In augustus een intake voor schade herstel gehad, het ontvangst door Mark was niet bepaald klantvriendelijk; "schade intake, daar heb ik helemaal geen zin in". Hoewel misschien met een knipoog bedoelt viel het niet in de smaak. Ik kon een maand later terecht om mijn schade te laten herstellen. Mijn Kuga kon ik in Amersfoort inleveren en dan zou hij met transport (hier later over meer) naar Utrecht worden gebracht voor schadeherstel. De dag van inleveren loop ik hetzelfde pand in, echter stonden er ineens Citroëns in de showroom, schijnbaar was het gehele bedrijf van Ford verhuist zonder mij te informeren. Gelukkig betrof het maar een paar straten verder maar dit telt wel op aan mijn steeds negatievere ervaring. Auto ingeleverd en Fiesta als leenauto in ontvangst gekregen. Een week later zou ik mijn Kuga weer komen halen. Echter ik werd de afgesproken dag niet gebeld. Zelf dan maar het initiatief.. Oh zou die vandaag af zijn... oja ik zie het nee meneer het wordt morgen. Dag erna werd ik gebeld door Mark. Jeej mijn auto is klaar! Bij aankomst bleek dat hij toch nog in de werkplaats stond. Dit zou nog 30/45 min duren. Oke nog even wachten dan. Na een half uur toch maar even vragen hoever ze zijn gezien ik mijn kind moest halen van het kinderdagverblijf. Oh meneer sorry hij wordt nu pas de garage in gereden. Inmiddels vrij geïrriteerd ben ik vertrokken. Een half uur later belt Mark. Ik vind de schade niet mooi hersteld dus hij gaat weer op transport naar Utrecht om de schade te herstellen. Vrijdag is hij denk ik klaar maar daar bel ik je nog over... Goed het is niet anders denk ik dan. Zaterdag haal ik mijn auto op. Ziet er keurig allemaal uit, echter blijkt er 155 km met mijn auto te zijn gereden. Ik heb een foto van de kilometerstanden gemaakt toen ik de auto inleverde. De auto is ook niet bij of afgetankt. Gezien mij is verteld dat mijn auto op transport is gegaan ben ik benieuwd hoe Broekhuis dit kan verklaren. Tot nu toe geven ze niet thuis..."
Beste Roel, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het vervelend om te zien dat dit uw ervaring is. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen en zijn in afwachting van uw reactie. Mocht u in de gelegenheid zijn, wilt u ons dan terugbellen of mailen? Dit is mogelijk via: amersfoort@broekhuis.nl of 033-4670511 Update 14-10-2024: Het is ons tot op heden niet gelukt om met u in contact te komen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Daarom ben ik niet enthousiast
"Na aankoop 3 jaar geleden van een nieuwe camper vorige week een zeer teleurstellende ervaring gekregen van Broekhuis Campers. Op woensdag na het ophalen van de camper bleek de accu kapot te zijn en ik belde met de werkplaats of deze vervangen kon worden op vrijdag omdat wij dan in de buurt waren, het antwoord was kort en bondig wij hebben de komende weken geen tijd om deze te vervangen haal de zekering er maar uit anders kan de accu brand veroorzaken ( fijne gedachte) Wij schrokken van dit antwoord en waren zeer teleurgesteld in de service van het bedrijf. Dus wij zagen onze vakantie in het water vallen, maar gelukkig zijn er nog wel bedrijven die service verlenen en deze waren binnen een half uur klaar en konden we op pad. Wij gaan ons beraden of wij ooit nog wel gebruik willen maken van u bedrijf in de toekomst. Tip Richt een snel service afdeling in waar je voor kleine reparaties terecht kunt. Kees van den Ende"
Beste Kees, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend dat dit uw ervaring is geweest. Wij hebben contact met u opgenomen en zijn in afwachting van uw reactie. Update 20-09-2024: Bedankt voor het gesprek dat wij met u hebben gehad. Wij hopen u een volgende keer weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Campers
Daarom ben ik niet enthousiast
"-"
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij hebben contact met u opgenomen om uw beoordeling te bespreken. Graag zien wij uw reactie tegemoet. Update 11-09-2024: Inmiddels hebben we uw ervaring besproken. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Fietsen Webshop
Daarom ben ik niet enthousiast
"Is al eerder aan uw bedrijf doorgegeven. Ford Nederland zet u dit bericht door aan zeist. Bedankt"
Bedankt voor uw beoordeling. Graag komen wij persoonlijk met u in contact om uw klantgegevens te bespreken en aan te passen. Omdat wij uw contactgegevens niet hebben kunnen achterhalen willen wij u vragen ons te bellen of te mailen. Dit is mogelijk via: 030-7533300 of zeist@broekhuis.nl Update 15-08-2024: Het is tot op heden niet gelukt om met u in contact te komen. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zeist
Daarom ben ik niet enthousiast
"Bij de bestelling van mijn fiets duidelijk aangegeven dat er een kinderzitje achter op moet. Bij het leveren van de fiets was dit bij niemand bekend. Tevens de vraag of er überhaupt een kinderzitje achterop de Koga paste. Vervolgens vertelde de ene verkoper een heel ander verhaal als de ander. Een collega van de verkoper had het over een aanpassingen aan de bagagedrager etc. Eindstand heeft het afhalen van de fiets meer dan 2,5 uur in beslag genomen. Echter moet ik terug komen want het AXA slot werkt ook niet goed. Ronduit knullig en jammer."
Beste Mauro, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend dat dit uw ervaring is geweest naar aanleiding van uw aankoop. Wij hebben contact met u opgenomen en uw ervaring besproken, bedankt voor dit fijne gesprek. Veel rijplezier gewenst en hopen u een volgende keer weer te mogen verwelkomen bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Daarom ben ik niet enthousiast
"Ik heb helaas een zeer slechte ervaring met Dealer Broekhuis Zwolle. Ik kocht op 17 april een occasion Nissan Qashqai uit 2020 bij Broekhuis. Na ongeveer 2 weken bemerkte ik dat de achterramen niet geopend en gesloten konden worden vanuit de achterdeuren. Dit gemeld bij Broekhuis en men meldde" kom naar Zwolle". Dit was 300 km v.v. voor mij en bij de verkoop zei men "bij elke Broekhuis filiaal" kunt u terecht (dat bleek dus niet zo te zijn) in Hoorn (mijn woonplaats) had men er geen verstand van. Dus contact met Zwolle. Er was een (centrale)schakelaar besteld van de voordeur en deze kon in Zwolle gemonteerd worden. De montage op 7 juni in Zwolle was niet succesvol de storing bleef. Bij nadere analyse waren het de achterdeurschakelaars. Deze zouden besteld worden(waren niet leverbaar volgens Broekhuis) en naar mij opgestuurd, zodat ik deze zelf kon monteren (ik ben zelf automonteur). Tot op heden nog niets ontvangen, navraag bij Nissan op 18 juni "deze zijn normaal leverbaar". Ik verkeer niet in een hoerastemming in omgang met klanten met een garantieclaim door de dealer Broekhuis in Zwolle. Dat ik teleurgesteld ben in het bedrijf Broekhuis laat ik zien aan de lage beoordeling van een halve ster. Ik ben benieuwd in de voortgang."
Beste Daan, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Naar aanleiding van uw review hebben wij u gesproken en zoals besproken nemen wij direct contact met u op wanneer het onderdeel binnen is. Update 19-07-2024: Inmiddels is het onderdeel binnen en in uw auto geplaatst. We zijn blij dat alles weer naar behoren werkt. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle
Daarom ben ik niet enthousiast
"Ik had pech met mijn Golf GTE . Mijn auto werd gebracht door de ANWB naar broekhuis garage. Daarna hebben ze mij gebeld dat ze pas kunnen kijken naar de auto op 7 Augustus en dat betekent na 2 maanden . Ik zei ja ik ga gewoon wachten omdat ik heb al een keer mijn eerste pech hulp bij de ANWB gebruikt .Een dag later konden ze tijd vinden om te kijken naar de auto en ze hebben mij gebeld om te zeggen dat de auto een storing heeft met het accu systeem en het gaat mij 7800 euro’s kosten en als ze vocht vinden op de hybride accu het kan dat het noch meer zou kunnen kosten. Ik zei tuurlijk Nee dat is veel te veel en ik moest toch 147 euro’s betalen voor de neppe diagnose die ze hebben niet eens gedaan omdat ik vroeg foto’s van de uitlezing en die konden ze niet laten zien. Ik heb de auto gebracht naar een Volkswagen garage van den Berk in Schijndel. Er was helemaal niks met de auto .een kleine fout met coderen met de 12V accu . Mijn auto was gemaakt voor 190 euro’s maar. Door hun heb ik tijd en geld verloren en een week gestrest."
Beste Mohamed, Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Bedankt voor het prettige gesprek dat wij met u hebben gehad! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwaag
Daarom ben ik niet enthousiast
"Vorig jaar een tweedehands Volvo gekocht. Bij oplevering auto niet netjes gepoetst, Volvo app die niet werkt, motorkap plaat aangevreten en een sterretje* geconstateerd, meneer ‘dit gaan we oplossen’. Gaatje vullen (was al gedaan), maar bij de eerstvolgende beurt lossen we het op. Dus niet. Dan moet je dit zelf bij je verzekering claimen? Best vreemd! Afspraak om terug te bellen niet nakomen, auto onvergrendeld met sleutels erin op terrein laten staan. En laten 3x terugkomen. Ik ben een andere service gewend. *zeg maar rustig ster."
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen en is er een afspraak gemaakt. Met vriendelijke groet, Broekhuis Utrecht
Daarom ben ik niet enthousiast
"Allereerst wil ik nageven dat de medewerkers ontzettend vriendelijk waren echter heb ik meer dan 5 maanden een kapotte fiets gehad. Ik ben minimaal 6 keer langs geweest. Dan zou de fiets weer gemaakt zijn, sta je buiten de winkel, toch niet gemaakt. Ik heb aangegeven dat het aan het display lag en niet alleen aan de accu, hier werd weken erna pas gecontroleerd, en toen was de levertijd hiervan maanden. Of ze het van een andere fiets konden halen.. Nee lag aan de leenaccu die was stuk.. Helaas was dat niet alleen het geval. Kastje muur verhaal, maanden later; de nieuwe accu is binnen komt u de fiets weer brengen? Jes gebracht, maar ik haal hem pas weer op als die helemaal klaar is. Week later, uw display is binnen kunt u de fiets brengen? De fiets stond er al een week. Wanneer je naar de werkplaats belt neemt niemand op, of pas na 10 min in de wacht. Showroom gebeld, aangegeven dat ik gemiste oproep had, zegt de jongeman aan de telefoon: oke? Jongeman, doe aub wat.. help mij verder in plaats van ongeïnteresseerd de telefoon op nemen! En zo zijn in deze 5 maanden nog meer vervelende, slecht gecommuniceerde voorvallen geweest. Na een klacht in te dienen via het klantcontactcentrum, heb ik nog steeds niemand gesproken over mijn ellendig lange moeizame proces. Inmiddels met Tonnie gesproken na aanleiding van mijn review. Ik heb gevraagd om extra garantie, er is excuus aangeboden en ik zou mijn review aanpassen. We zijn er uit gekomen."
Beste Petra, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het vervelend om te zien dat dit uw ervaring is. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Bedankt voor dit prettige gesprek! We zijn blij u te hebben mogen voorzien van een oplossing. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Groningen
Daarom ben ik niet enthousiast
"Jullie moeten eerlijk zijn bij de verkoop. Niet een bus aanbieden als zijnde demonstratie bus. En dat we na de verkoop erachter moeten komen dat het een schadebus is. En als ze dan de bijkomende gevolgen van de schade oplossen, maar nee jarenlang een discussie gaan voeren over hun in de doofpot gestopte schade. De lak van de motorkap en bumper liet al met een maand los, de bumper wilden ze wel spuiten, maar de motorkap niet. Jullie zetten er stiekem een nieuwe motorkap en bumper op en laten het slecht spuiten, omdat je het buiten de papieren van het bedrijf wil houden. Dan had je de schade bij de verkoop moeten melden en de prijs daar ook naar moeten maken. En niet doen of het een gloednieuwe demonstratie bus is. Los gewoon jullie gemaakte fout op. Het is een verborgen gebrek vanuit jullie, dus los het op! Jullie hebben ook al de jackpot gekregen voor een schadebus. Dit is gewoon ***! Spuit gewoon die motorkap en bumper fatsoenlijk, dat is het enige wat we vragen. Ja eigenlijk die demonstratie bus waar we voor betaald hebben, in plaats van een schadebus. Maar aangezien dat er niet in zit, neem je verantwoordelijkheid en maak het gewoon netjes dan kunnen we tenminste verder."
Beste Sabine, Wij betreuren het dat u zo ontevreden bent, maar ook dat u onze argumentatie rondom de lak van uw auto als onwaar beschouwt. De voorbumper van uw auto is meerdere malen onder coulance overgespoten, ook al was er sprake van steenslag ofwel schade van buitenaf. De steenslag op de motorkap heeft niet te maken met de kwaliteit van de lak. Zoals wij samen hebben geconstateerd zit ook uw voorruit onder de grote pitten door steenslag. Tegen dergelijke steenslag is uw lak en voorruit niet bestand. Dat de motorkap overgespoten zou zijn, omdat de binnenzijde lichtgrijs is, hebben wij geprobeerd te weerleggen met een andere zwarte Opel Vivaro. De binnenzijde van de motorkap is vanaf fabriek namelijk niet in de zwarte lak gespoten. Desondanks blijft u bij uw standpunt, reden waarom wij u hebben geadviseerd een onafhankelijk lakexpert in te schakelen. Wij hopen dat u deze inschakelt, om dit misverstand uit de wereld te helpen. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Doornspijk
Daarom ben ik niet enthousiast
"Onze Audi A5 weggebracht, moest een hoop aan gebeuren. Echter is het euvel waarvoor deze weggebracht was niet verholpen met een reparatie van €9000,- Hierna volgende nog een reparatie van €5300,- Had ik dit geweten, had ik de auto niet laten repareren. Daarnaast ben ik nu de tuning kwijt van de motor EN versnellingsbak en is het uitlaat sound systeem verwijderd. Hierdoor heb ik €900,- schade. Deze garage overlegd niets en doet maar. Mijn advies, breng je Audi naar een ander, want dit zijn amateurs!"
Beste Wicher, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Zoals we tijdens ons eerdere contact hebben aangegeven, willen we nogmaals onze excuses aanbieden voor de miscommunicatie rondom het vasthouden van de auto. We hadden u vooraf beter moeten informeren en nemen dit mee om onze service in de toekomst te verbeteren. We hopen u in de toekomst alsnog van dienst te kunnen zijn en dat we het vertrouwen weer kunnen herstellen. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zeist