Reviews van onze klanten
Mobiliteit is en blijft mensenwerk, daarom werken wij keihard voor tevreden relaties. Als mobiliteitsadviseur streven wij ernaar dat we u helpen op de best mogelijke manier. Hier zetten wij ons met meer dan 1800 collega’s dagelijks voor in. Het is dan ook fijn om te horen hoe onze klanten onze geleverde service en diensten beoordelen. U leest het in de reviews hieronder.
Complimenten en een kritische noot
Wij verzamelen reviews via het platform van klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet u zeker dat de reviews die u hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vindt u op de reviewpagina van klantenvertellen.
Daarom ben ik niet enthousiast
"Als jarenlang klant van Broekhuis belde ik 6 weken voor verlopen APK voor keuring. Auto was al 3 jaar in garage in onderhoud. Helaas geen enkele plek en vooral geen enkele flexibiliteit. Dus werd ik letterlijk gedwongen tot andere garage. Jammer mij zijn ze kwijt."
Daarom ben ik enthousiast
"we zijn gaan kijken naar opel crossland deal snel gesloten goed geholpen na twee weken konden we de auto ophalen compleet gekocht met afleverpakket van699 euro inclusief poetsen toen we de auto ophaalden bleek naar mijn mening de auto niet gepoetst ook aan gegeven werd gelijk een diner bon aangeboden maar heb hem toch zo meegenomen maar een paar dagen toch contact gehad met verkoper ik was het er toch niet mee eens want ik had wel betaald voor het poetsen dus zijn zijn voorstel was opnieuw laten poetsen op zijn kosten of dinerbon ik heb voor dinnerbon gekozen maar helaas nu ongeveer 4 weken later niks gekregen tussendoor steeds met mij appen ik moet hem alleen nog opsturen zelfs een foto van bon geappt naar mij maar helaas niks gekregen gaat mij niet om de bon maar om het idee dus wel snel verkopen maar achteraf iets waarmaken ho maar"
Daarom ben ik niet enthousiast
"Ik was heel enthousiast om mijn eerste auto op te halen op 2 Maart 2024, het duurde ongeveer anderhalf uur reizen met het open vervoer vanaf leiden. Bij het ophalen leek de auto van buiten in eerste instantie in orde, de dag erna kon ik de auto beter inspecteren in de zon en zag schades die meer opvielen. Dat was niet volgens afspraak met de verkoper; meerdere velgen waren beschadigd alsof er tegen een stoeprand was gereden, aan de achterkant een kras dat op een halve cirkel lijkt en aan de voorkant zag ik steenschade. Ik had ook het premium pakket genomen dus ik verwacht dat deze schades netjes weggewerkt worden, helaas niet. Op 7 Maart 2024 heb ik een bericht gestuurd betreft deze schades, tot op heden nog geen contact van Broekhuis. Erg jammer."
Beste Yong-sing, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen om bovengenoemde toe te lichten. Wij willen u veel rijplezier wensen en hopen u een volgende keer weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal
Daarom ben ik niet enthousiast
"Helaas is de vrije ruimte te kort om het hele relaas uit de doeken te doen, maar voor belangstellende te zien op Trust Pilot. Auto gekocht na proefrit, maar door laksheid en oneerlijkheid van adviseur deze ter plekke op afleveringsdatum de koop ontbonden. Wat ging niet goed? 1. Adviseur welke laks en laconiek overkwam (de klant niet serieus nam) 2. De advertentie welke niet correct was, adviseur hierop aangesproken maar werd dus niet serieus genomen. 3. NAP rapport mag je alleen op computer zien geen hardcopie. 3. Koopcontract welke ineens 600 euro meer bedraagt proberen te laten ondertekenen. 4. Afspraken welke gemaakt werden ( en ook na veel aandringen op de koopovereenkomst stonden) worden niet nagekomen. De adviseur heeft voldoende tijd gehad om de klant van te voren te informeren, maar hoopte waarschijnlijk dat de klant zo verliefd op de auto was dat deze toch wel akkoord zou gaan met aflevering."
Beste heer Jansen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is. We hebben u een oplossing aangeboden. Mochten wij in de toekomst iets voor u kunnen betekenen, bent u van harte welkom. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwolle
Daarom ben ik niet enthousiast
"Ik zou dinsdag 27 of vandaag woensdag 28 Februari mijn fiets ontvangen. Bleek gister dat er iets niet goed is gegaan in de communicatie tussen bezorger en Broekhuis Fietsen zelf. Contact op genomen met vervoerder, hadden wel een afspraak ingpland maar geen fiets om te leveren. Daarna contact opgenomen met broekhuizen die zou gelijk een nieuwe afspraak inplannen zodat ik de fiets morgen donderdag 29 februari binnen zou hebben. Ik heb niks vernomen over een nieuwe inplanning, ik word niet op de hoogte gehouden over de stand van zaken. Ik heb vandaag proberen te bellen, na een lange tijd in de wacht gestaan te hebben heb ik het opgegeven. Ze nemen niet op. Is toch raar dat je overal maar achteraan moet gaan om duidelijkheid te krijgen. Ik heb 1100 euro afgetikt, vast niet de duurste fiets maar voor mij erg veel geld. Ik heb er geen problemen mee dat er iets fout gaat dat kan gebeuren maar het steekt me dat ik niet op de hoogte gehouden word. Ik hoop dat ik snel duidelijkheid krijg want dit is echt niet leuk. Bestel nummer #000000521"
Beste Ruben, Bedankt voor uw feedback op onze service. Vervelend dat dit uw ervaring is geweest. Wij hebben contact met u opgenomen en zijn in afwachting van uw reactie. We horen graag van u! Update 08-03-2024: Helaas is het tot op heden niet gelukt om met u in contact te komen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop
Daarom ben ik niet enthousiast
"Winterbanden laten monteren. Blijkens geleverd rapport van de zomer/winterbanden waren de banden nog prima. 6 weken later bij grote beurt met APK keuring winterbanden afgekeurd. Reactie was dat dit mogelijk was en er niets aan te doen was."
Beste Arie, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het vervelend om te zien dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review zijn we met u in contact gekomen, bedankt voor dit prettige gesprek. Wij hopen u de volgende keer weer te mogen verwelkomen bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal
Daarom ben ik niet enthousiast
"Al meer dan 10 jaar ben ik vaste klant bij Volvo Verkerk (tegenwoordig Broekhuis), maar nu ik een pechgeval met een vastzittende parkeerrem heb word ik zeer slecht / niet geholpen door Volvo Broekhuis. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en afspraken worden keer op keer niet nagekomen. Nu geloof ik best dat ze het druk hebben, maar om dan maar eenzijdig je afspraken door te schuiven zonder excuses of begrip voor mijn situatie, heb ik nog niet eerder meegemaakt bij een bedrijf. Zeer teleurstellend en Volvo service onwaardig."
Beste Rob, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend dat dit uw ervaring is geweest. Wij hebben u zo goed mogelijk getracht te helpen, helaas heeft u dit anders ervaren. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Utrecht
Daarom ben ik niet enthousiast
"Een lang bewijsverhaal om slechte ervaringen uit te leggen. Voor het volledige drama, ga naar mijn facebook pagina: Gerard Dubois, verhaal: Broekhuis Auto d.d. 14 januari. Veel lees plezier en niet schrikken !"
Beste Gerard, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Spijtig dat u deze ervaringen heeft gehad met Broekhuis. Wij hebben hierover contact met u opgenomen, bedankt voor dit prettige gesprek. Mochten wij in de toekomst iets voor u kunnen betekenen, bent u van harte welkom. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer
Daarom ben ik niet enthousiast
"Ik had een klacht over het start stop systeem, dat niet functioneert. Na diagnose was de conclusie dat er niets aan de hand is: alles werkt zoals het hoort. Maar het start stop systeem werkt nog steeds niet niet. Er is blijkbaar geen oplossing voorhanden. Na 12 jaar klant ben ik dit niet gewend. Als er een klacht is, moet die worden opgelost."
Beste Lammert, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te zien dat dit uw ervaring is. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Zoals reeds besproken hebben we u geïnformeerd over de accu en willen we dit graag voor u vervangen. Voor garantie van uw Audi verwijzen we u naar de leverende dealer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar
Daarom ben ik niet enthousiast
"Eerder heeft Broekhuis ons goed geholpen met het vervangen van ons panorama dak. Hierna waren wij van mening een goede garage gevonden te hebben totdat ze ons naar huis stuurde na een defecte luchtvering geconstateerd te hebben. Er werd verteld dat er een wachttijd was van minimaal 3 maanden en er geen ruimte was. Nu voor de derde keer terug gekomen naar de garage voor een APK keuring waarna zij zonder overleg werkzaamheden hebben uitgevoerd en desondanks de auto hebben afgekeurd ivm een verroeste schut plaat. Uiteindelijk 3 dagen later ergens anders laten checken voor APK en zonder problemen door de keuring gekomen. Bizar dat een garage wel fouten kan constateren, maar de klant vervolgens minimaal 2/3 maanden moet wachten als zij dit willen verhelpen. Ik raad Broekhuis af, tenzij u graag meer geld kwijt wil zijn zonder enige vorm van overleg."
Beste Anne, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te zien dat dit uw ervaring is geweest. Graag komen wij met u in contact om uw review te bespreken. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Mocht u in de gelegenheid zijn, zou u ons dan terug willen bellen of mailen. U kunt ons bereiken via: 030-8507500 of utrecht@broekhuis.nl Met vriendelijke groet, Broekhuis Jaguar/Land Rover Utrecht
Daarom ben ik niet enthousiast
"Had mijn afspraak voor een grote beurt gemaakt in oktober en kon pas in december terecht, dat was geen probleem. Had toen aangegeven dat er nieuwe ruitenwissers geplaatst moesten worden. Op de dag van het onderhoud duurde en duurde het totdat ik om 4 uur ging bellen en toen hoorde ik dat ze nog met de auto bezig waren? Ze hadden een klein lekje gevonden en moesten nader overleggen of dat acceptabel was. Uiteindelijk werd ik om kwart over 5 gebeld dat ik de auto kon halen, terwijl ze om half 6 dicht gaan! Maar waren er geen ruitenwissers opgezet. Ik werd daar kwaad over omdat ik dat had aangegeven in oktober. Ik kreeg uiteindelijk een leenauto mee, dat was wel fijn. De volgende dag kon ik de auto halen en zie ik op de factuur dat er ruitenwisservloeistof extra in rekening is gebracht. Ik vindt dit wel zo sneu, je betaald 450 euro voor een grote onderhoudsbeurt en dan krijg je dit er nog extra bovenop, het was niet veel geld maar het gaat om het principe. Ik heb dit nog nooit meegemaakt dat ik bij een onderhoudsbeurt ruitenwisservloeistof heb moeten betalen. Ik was erg teleurgesteld in deze gang van zaken mede dat er geen ruitenwissers waren en dat ik zelf moet bellen aan het einde van de dag over de status. Voor mij een eerste en wellicht laatste bezoek."
Beste Eric, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Helaas hebben we u tot op heden niet kunnen bereiken. Mocht u in de gelegenheid zijn, kunt u ons dan bellen of mailen. U kunt ons bereiken via: 033-4670511 of amersfoort@broekhuis.nl Update 03-01-2024: Inmiddels zijn we met u in contact gekomen. Nogmaals onze excuses. Wij hopen u een volgende keer weer te mogen verwelkomen bij ons in Amersfoort. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Daarom ben ik niet enthousiast
"Op 11 dec 2023 zou mijn Peugeot onderhoud krijgen. Auto en sleutel gebracht zoals gebruikelijk. In de loop van de dag werd ik gebeld dat de auto nieuwe remblokken en schijven nodig had aan de voorzijde. Helaas was de auto pas de volgende dag klaar. Gezien het feit dat ik de volgende dag niet werd gebeld of het was gelukt heb ik Broekhuis proberen te bellen. Sinds de overgang naar broekhuis duurt het een eeuwigheid voordat je iemand aan de lijn krijgt. Aan een centrale telefoniste heb je niets die weet niet waar t over gaat. Al met al eindelijk iemand aan de lijn en kon ik de auto ophalen. Ik naar Wageningen en daar gaven ze aan dat mijn auto in Ede was gemaakt en daar stond. Ik kom uit Ede dus kon weer terug in de spits. In Ede aangekomen gaven ze aan dat de auto daar niet stond en dat ik maar moest gaan kijken in het andere filiaal in Wageningen. Na 1,5 uur rond te hebben gereden had ik mijn auto gevonden. Niemand had mij verteld dat deze in een andere werkplaats werd onderhouden. Ik heb ook sterk mijn twijfels waarom de 108 nadat deze is gekocht in filiaal Ede dec 2021 nu al blokken en schijven nodig had. De rekening was 1100,- Nadat ik mijn beklag had gedaan kon ik bij de volgende beurt 15% korting krijgen. Wat wordt dat dan 15% van bijna niets ? Is ook bijna niets ! Op basis van het bovenstaande heb ik spijt dat ik in aug 2022 een nieuwe 308 GT heb besteld die na meerdere uitstel van levering ook nog steeds niet is afgeleverd. Hij was in productie en zou eind nov worden afgeleverd 2023. Inmiddels is het bijna jan 2024 en wacht ik 16 maanden op een auto. Kortom de grootschaligheid van Broekhuis maakt alles kapot wat bij Versteeg Buurman Wageningen was opgebouwd. Slechte bereikbaarheid en communicatie en hoge onkosten aan een zeer jonge auto."
Beste, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het vervelend om te zien dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Helaas hebben wij u tot op heden niet kunnen bereiken. Mocht u in de gelegenheid zijn wilt u ons terugbellen of mailen? Dit is mogelijk via: 0317-414551 of opelwageningen@broekhuis.nl Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Wageningen
Daarom ben ik niet enthousiast
"Ik heb een Golf GTE gekocht uit 2020. Onlangs kreeg ik problemen en deed ik een beroep op de Bovag garantie. Na eindelijk terug gebeld te zijn! Na 4 keer zelf gebeld te hebben, hadden ze verlopig geen tijd. Februari pas. Ik kon snel terecht bij een andere vestiging, in ieder geval voor een diagnose. Maar Bianca Stichters van vestiging Haarlem belde mij terug om te vertellen dat de vesting Koog aan de Zaan dat niet goed keurde en dat liever zelf deed. In Februari! Dit is bezopen! Ik moet cont de snelweg op, en maak me zorgen voor mijn veiligheid. Ik kon hem neerzette, maar absoluut geen idee van wanneer. Want er waren er vijf voor mij die dat ook moesten, en dan zou ik een auto moeten huren, minstens 35 euro per dag. De verkoper van de auto( Bastiaan) heeft toen gezegd dat wat de garantie betreft, ik bij elke vestiging terecht kon. Wat heb ik een spijt dat ik hier aan begonnen ben. Lekker 29000 euro. Nou dit word een duur grapje, moet naar een andere garage dan, Update. 24-03. Nog steeds niets opgeschoten, film en geluids bestanden gestuurd. Nee blijven bij kraak geluid. Iedereen zegt anders, ook de wegenwacht. Zeer lang moeten wachten voor ik weer langs kon gaan. Kon niet eerder zeiden ze, online kon ik wel afspraak maken. Specialist was er dan niet. Dus ze hebben weer wat ingevet. Uiteraard op de mails etc etc totaal geen reactie. Garantie middels haast voorbij. Wat een rot bedrijf."
Beste Remco, Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te zien dat dit uw ervaring is. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen, bedankt voor dit gesprek. Graag zien wij u op de afgesproken dag en tijd bij ons op de vestiging, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Koog aan de Zaan
Daarom ben ik niet enthousiast
"Bij inlevering van de vorige auto en de autopapieren bleek, volgens de verkoper, dat Deel III ontbrak. Daarom een middag en een avond besteed aan het achterhalen van Deel III, maar niet gevonden. Daarom een nieuw kentekenbewijs inclusief tenaamstellingscode aangevraagd bij het RDW. De kentekencard als eerste met de oude papieren. Op dat moment bleek, dat de verkoper zich vergist had: zijn Deel III heet tegenwoordig Deel II. Een verontschuldiging kon er niet af. Een dag later de tenaamstellingscode ingeleverd. Bij afscheid kwam met een smalende (mijn perceptie) toon de opmerking: "Ik ben trots op je"."
Beste Leonard, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben we contact met u opgenomen en een vervolgafspraak gepland. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
Daarom ben ik enthousiast
"En nu wordt er op voorhand gevraagt wat mijn ervaring is voor het bezoek wat ik nog in mijn agenda staat voor 18/12/2023 Heel vreemd. Als ik online een afspraak maak voor mijn Volkswagen die 10 jaar oud is en aangeef dat ik een nieuwe distributiesnaar ,waterpomp en snaarspanner wil laten vervangen en de APK wordt ik gelijk telefonische benadert met een vreemd advies dit advies komt niet overeen met het advies van de fabrikant. Kortom er valt nog een hoop te verbeteren"
Beste heer, Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te zien dat dit uw ervaring is. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen, bedankt voor dit gesprek. Graag zien wij u op de afgesproken dag en tijd bij ons op de vestiging, tot dan! Met vriendelijke groet Team Broekhuis Koog aan de Zaan
Daarom ben ik niet enthousiast
"Mijn ervaring is dat de communicatie, zowel intern onderling als naar klanten toe, onder de maat is. De diverse centraal aangestuurde systemen van waaruit klanten geïnformeerd/benaderd werken op een irritante manier blijmoedig langs elkaar heen zonder al teveel menselijke interventie. Een tweede slechte ervaring is dat mijn auto vandaag na onderhoud klaar was om opgehaald te worden. Dus ik loop eerst een half uur naar de garage en wil daar wegrijden, maar hij start niet, alleen maar getik. Dat is zéér teleurstellend. En zo anders dan de week ervoor, toen ik met een emissiestoring langs kwam en men mij voor de boodschappen een leenauto meegaf, en toen ik terug was, was alles gefikst. Dat was een topervaring, maar deze keer dus totaal weer anders. Voorbeeld van miscommunicatie: ik bracht mijn auto voor een normale beurt bij Broekhuis, altijd de economische basisbeurt zoals eerder bij Van der Werf en Versteeg Buurman - althans dat dacht ik. Maar bij het ophalen had ik ineens een Broekhuis jaarbeurt op de factuur staan, inclusief Broekhuispas voor pechhulp. Daar had ik niet om gevraagd. Ter plekke kwamen we er niet uit. En er leek ook verkeerde olie in de auto gedaan te zijn, wat bij navraag ter plekke werd bevestigd (waarbij ik ook nogal badinerend werd toegesproken). Later bleek dat toch weer anders te liggen: de monteur had de juiste olie erin gedaan, maar op de factuur konden ze alleen het standaard type aangeven blijkbaar (opgelegd door het systeem). Uiteindelijk heeft een gesprek met de vestigingsmanager moeten plaatsvinden om de miscommunicaties op te lossen, en de uitlijning van de nieuwe banden opnieuw te doen (want dat was ook niet goed gegaan, het stuur trilde bij 100 km/u). E.e.a. is toen wel naar tevredenheid opgelost, maar al deze miscommunicatie, en nu in korte tijd 2 deels mislukte onderhoudsbeurten en reparaties, maakt wel dat mijn vertrouwen in Broekhuis Peugeot Ede tot een dieptepunt is gedaald, na jaren goede ervaringen met de vorige eigenaren."
Daarom ben ik niet enthousiast
"Werkplaats-afspraak gemaakt, blijkt er op de dag van de werkzaamheden toch geen leenauto beschikbaar te zijn en ik een nieuwe afspraak kan maken. Voor niks al mn meetings verplaatst van vandaag, wat een clowns. Gelukkig niet het eerste wat daar is misgegaan.. Sinds Broekhuis Verkerk heeft overgenomen is het echt een drama geworden. Heel jammer."
Beste Cedric, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Wij hebben ons best gedaan om alles naar tevredenheid op te lossen. Mochten wij iets voor u kunnen betekenen, bent u van harte welkom. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Bilthoven
Daarom ben ik niet enthousiast
"Onpersoonlijk Rekening klopte niet Komen beloftes niet na De auto bij ern andere garage opnieuw na laten kijken gratis en bleek niet te kloppen wat jullie zeiden De rekening voor de voor apk dus nog niet eens gekeurd 132 euro bleek ook niet te kloppen veel te hoog Voel me opgelicht"
Beste, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te zien dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben we contact met u opgenomen om het toe te lichten. Mocht u ons in de toekomst nodig hebben, bent u van harte welkom. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
Daarom ben ik niet enthousiast
"Ik heb mijn Range Rover gebracht voor de grote beurt. Dit hebben ze niet in het logboek genoteerd! Na deze grote beurt, kreeg ik meldingen op mijn dashboard betreffende motormanagement. Toen ik meteen terug ging met deze melding, werd mij gezegd dat ik pas over een maand aan de beurt zou zijn voor de werkzaamheden aan mijn auto. Toen ik daar een opmerking over maakte waarom het zo lang moest duren, deed medewerker Roy het voorkomen alsof ik geen keus had! Een geval van take it or leave it! Erg teleurstellend! De keer daarop bracht ik mijn auto weer voor een reparatie. Ze zeiden dat het 10 dagen zou duren, omdat het onderdeel dat vervangen moest worden uit Engeland moest komen. De dag voordat ik mijn auto ging ophalen stuurden ze mij een e-mail dat de auto niet klaar was. Dat meer tijd nodig hadden! Zeer onprofessioneel. Maar ik ben wel naar de garage gegaan omdat ik mijn auto nodig had! Toen kwam ik deze Roy weer tegen. Op mijn vraag waarom het zolang duurde ging hij op een heel agressieve manier tegen me in. En bedreigde zelfs dat hij mijn auto niet meer ging maken! Ook wilde hij geen leenauto ter beschikking stellen. Dat ging allemaal op een heftige toon, dat zelfs zijn collega Danielle tussenbeide moest komen dat hij niet zo tegen mij tekeer moest gaan! Zij nam mij mee naar een andere ruimte. Daar kreeg toch een leenauto! Na zes weken kon ik mijn auto ophalen. Ik reed nauwelijks 5 minuten Toen mijn voorbanden plat werden, net lekke banden! Ik ging naar een andere dichtstbijzijnde garage om ze checken. Daar bleek dat Range Rover mijn banden had gerepareerd met een prop, zonder mij daar iets over te zeggen. Toen ik mijn auto daar bracht, was er niks mis met mijn banden. Onderweg naar het checken van de banden heb ik een crash gehad. Kwam door de banden! Ik heb mijn auto terug moeten brengen naar Broekhuis voor reparatie! Dit alles heeft me ook mijn schadevrije jaren bij de verzekering gekost. En mijn premie is omhoog gegaan. Slecht allemaal!"
Beste Mikey, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het vervelend om te zien dat dit uw ervaring is geweest. Graag komen wij persoonlijk met u in contact om uw ervaring te bespreken. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Wilt u ons terugbellen of mailen? Dit is mogelijk via: 030-8507500 of utrecht@broekhuis.nl Update 13-11-2023: Helaas is het niet gelukt om met u in contact te komen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Jaguar/Land Rover Utrecht
Daarom ben ik niet enthousiast
"3 maanden wachten voor een afspraak, vervolgens moet afspraak verzet worden, weer 2 maanden wachten. Er wordt niet gebeld over kosten en of de auto gereed is."
Beste Wilma, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te zien dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Het is ons niet gelukt om u te bereiken. Wilt u ons daar terugbellen of mailen? Dit is mogelijk via: 038-2050400 of citroenzwolle@broekhuis.nl Update 7-11-2023: Inmiddels hebben wij contact met u gehad om de situatie toe te lichten en hopen u de volgende keer weer te mogen verwelkomen bij ons in Zwolle. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwolle
Daarom ben ik niet enthousiast
"Voor de vakantie auto gebracht voor beurt. Multiriem vervangen door junior (leerling) monteur, blijkbaar ook niet gecontroleerd door werkplaats verantwoordelijke. Volgende dag bleek dat de slang van intercooler naar motor los was gedrukt door foutieve plaatsing. Gevolg slang lekt, onderdeel niet op voorraad in vakantieland dus nood reparatie laten uitvoeren. In eerste instantie was Broekhuis sportief zouden gemaakte kosten en reparatie vergoeden. Toen er afgerekend moest worden, gaf Broekhuis niet thuis, de opmerking wij hebben geen opdracht gegeven voor de reparatie. Wat verschrikkelijk slecht."
Beste Johan, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Wij hebben uw ervaring intern besproken. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Hengelo
Daarom ben ik niet enthousiast
"Zeer matige ervaring met het kopen van een auto die op de dag van levering niet mee kon vanwege fouten in het kenteken. Kreeg wel een tijdelijke auto mee vanuit de vestiging en na 4 maanden kreeg ik een andere auto. De oorspronkelijk auto die ik in eerste instantie kocht kon helemaal nog niet verkocht worden. Vanuit Broekhuis is er een oplossing verschaft. Maar het contact ging moeizaam en ik moest continu zelf contact opnemen om te vragen wat de status van de auto was."
Bedankt Evy, dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te zien dat dit uw ervaring is geweest. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen en hebben gewerkt naar een zo'n goed mogelijke oplossing Mocht u ons in de toekomst nodig hebben dan staan wij voor u klaar, u bent van harte welkom! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal
Daarom ben ik niet enthousiast
"Mijn oudere Polo opgegeven voor een APK keuring en een beurt. Bij aankomst werd al gezegd dat er een longlife beurt gedaan zou worden. Vervolgens gebeld dat er mega veel dingen mis met de auto waren en hij niet door de keuring zou komen... kosten ca. €3.500,- (meer dan de auto zo'n beetje waard is)... Hierin onder andere een kapotte accu terwijl die 2 jaar geleden nog bij hun is vervangen. Vervolgens is hij helemaal niet APK gekeurd en is hij zelfs nog getaxeerd omdat ze hem wilde opkopen voor €2.000,-. Bij een andere garage is hij vervolgens zonder problemen door de APK keuring gekomen. En dan achteraf krijg je nog een factuur van Broekhuis van €500,- voor een longlife beurt. Welk bedrijf voert nou een beurt uit om vervolgens te bellen dat je auto zo goed als klaar is? Afzetterij wat mij betreft."
Daarom ben ik niet enthousiast
"mijn zoon bracht voor het eerst zijn eigen auto en is slecht voorgelicht over kosten en opties. De duurste banden 'waren al besteld' en alles werd met originele onderdelen vervangen zonder dat dit afgestemd werd. Schandalig!"
Beste Jeroen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het vervelend om te zien dat dit uw ervaring is. Graag komen wij persoonlijk met u in contact om dit te bespreken. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken, wilt u ons daarom bellen of mailen? Dit is mogelijk via: 072-5410640 of alkmaar@broekhuis.nl Update 9-10-2023: Helaas is het ons tot op heden nog niet gelukt om met u in contact te komen. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar
Daarom ben ik niet enthousiast
"Afleveren van een nieuwe auto"
Beste mevrouw van de Ven, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is. Inmiddels zijn we in contact om gezamenlijk tot een gepaste oplossing te komen. Update 21-11-2023: Bedankt voor het contact dat wij met u hebben gehad. Uw aanbevelingen worden ter harte genomen. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Purmerend
Daarom ben ik niet enthousiast
"mijn zoon bracht voor het eerst zijn eigen auto en is slecht voorgelicht over kosten en opties. De duurste banden 'waren al besteld' en alles werd met originele onderdelen vervangen zonder dat dit afgestemd werd. Schandalig!"
Daarom ben ik niet enthousiast
"Wij kochten in 2018 een prachtige Volvo V-90 cros country met 3000 km. op de teller. Wij zijn nu in 2023 nog steeds blij met deze heerlijke auto. Bij de reguliere 50.000 km. Kwam de Volvo garage in Spanje er achter dat er 2 voorbanden en remblokken vervangen moesten worden. Normaal gesproken geen punt maar ze konden nergens de slotbout vinden om de wielen te demonteren! Dus 2400 km terug naar Nederland gereden in de onzekerheid dat ik niet geholpen kon worden als ik een lekke band zou krijgen. Dat is verschrikkelijk kan ik u vertellen!! Nu moet u weten dat ik zelf nooit iets aan een auto doe en dat er nog nooit een band of wiel is vervangen aan mijn auto. Dus ik naar Broehuizen Harderwijk voor een offerte voor remblokken en 2 nieuwe banden en de mededeling dat de slotbout weg was en dat die alleen maar bij hun kon zijn. Reactie kwam er op neer dat ik hem zelf wel kwijt gemaakt zou hebben. Ik vroeg uit coulance om 4 nieuwe gewone bouten! Het hoefde niet de dure slotbouten te zijn. Ik kreeg een offerte voor de remblokken voor en achter en 2 nieuwe voorbanden van ruim € 1000,00 waar, je geloofd het niet, € 25,00 op stond voor die 4 bouten. U snapt dat het mij niet om de €25,00 gaat maar ik had excuses verwacht voor de 5 jaar die ik met alle risico’s van dien heb rond gereden. Goed gedaan medewerker je bent voor € 25,00 een trouwe klant kwijt die nooit meer terug komt."
Beste heer Vedder, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Het spijt ons om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen om deze ervaring te bespreken. Mocht u ons in de toekomst nodig hebben, u bent van harte welkom. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Harderwijk
Daarom ben ik niet enthousiast
"ze hebben mij helemaal niet geholpen. ze lieten los"
Daarom ben ik niet enthousiast
"Begin 2022 heb ik een elektrische Peugeot bij Broekhuis Rijssen gekocht (bouwjaar 2020 - +/- 6000km gereden). Direct heb ik een hele trubbelige start door problemen met de accu van de auto. Helaas worden deze problemen pas na herhaaldelijk aandringen van mij serieus genomen, onderkend en verholpen. Vervolgens is onlangs de aircopomp kapot gegaan - reparatiekosten €2000 (!). Wegens de grote reisafstand naar Rijssen heb ik besloten een lokale Peugeot-dealer te benaderen. Zij vragen naar de onderhoudsgeschiedenis van de auto om zo te bekijken of het mogelijk is om een coulanceregeling aan te vragen (gezien de grote/dure reparatie aan een hele jonge auto). Wat blijkt: de auto is door Broekhuis verkocht zonder onderhoudsgeschiedenis. Inmiddels wacht ik al bijna 6 weken op reactie vanuit Broekhuis om deze geschiedenis alsnog compleet te maken. Ik heb reeds veelvuldig gebeld om dit te bespreken - maar telkens kan niemand mij verder helpen. Ik krijg keer op keer te horen dat ik later terug gebeld zal worden, maar heb nog altijd geen telefoontje mogen ontvangen. Ik begrijp dat Broekhuis Rijssen niks kan veranderen aan de ‘pech’ die ik heb met deze auto, en dat in de vakantieperiode de reactiesnelheid vertraagd is, maar op deze manier ‘nazorg’ verlenen nadat je een dure auto hebt verkocht, vind ik zeer teleurstellend. Enige communicatie en ondersteuning, is het minste wat ik had verwacht. Dank Broekhuis. Door deze nalatigheid bestaat er voor mij geen mogelijkheid voor coulance bij een wederom dure reparatie aan een jonge auto."
Beste Elsemieke, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Tot op heden hebben wij u niet kunnen bereiken. Wilt u ons daarom bellen of mailen? Dit is mogelijk via: 0548-542293 of rijssen@broekhuis.nl Update 8-9-2023: Helaas is het ons tot op heden nog niet gelukt om met u in contact te komen. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen
Daarom ben ik niet enthousiast
"Ik heb een occasion gekocht bij jullie. Daarbij lever ik ook mijn huidige auto (Chevrolet Spark bj 2011) in. Wij zijn tot een overeenkomst gekomen voor een inruilbedrag van 250,- wat ik een zeer laag bod vond toen dit werd voorgesteld. De desbetreffende verkoper van Broekhuis Lelystad heeft echter het beeld geschetst dat dit is wat ze kunnen bieden gezien de staat van de auto. Nadat de verkoper een kort telefoontje had gepleegd met een handelaar waar jullie zaken meedoen, kon de verkoper niet meer dan 250,- ervoor geven. De Spark zou niet veel meer waard zijn, vanwege zware beschadigingen o.a. steenslag en motorkap schade, de auto is al bijna 12jaar oud er staan veel km's op de teller en is waarschijnlijk rijp voor de sloop. Kortom u krijgt er niks meer voor, wordt mij verteld. Dan ga ik uit van de expertise van Broekhuis en ervaring in de autohandel en ik ga akkoord. Het zit me toch niet lekker en ik besluit contact op te nemen met jullie en de desbetreffende verkoper om van de inruil af te zien. Dit is echter niet meer mogelijk want de auto is doorverkocht aan een tussenpersoon en die heeft een bod gedaan van 1100,- Nu blijkt dat de auto op een handelsplatform is gezet en dat Broekhuis aan de hoogste bieder de auto heeft doorverkocht voor 1100,- terwijl deze auto volgens de verkoper niks meer waard zou zijn en mij maar 250,- teruggeeft voor deze auto. Oftewel Broekhuis steekt 75% in eigen zak over de rug van hun eigen klant. Daarnaast heeft de verkoper niets gezegd over een handelsplatform en dat dit de handelswijze is van Broekhuis. Ik voel me misleid. Ik ben niet goed geïnformeerd om een doordachte keuze te maken. Als ik dit had geweten, was ik nooit akkoord gegaan. De verkoper zei ook letterlijk, er moet geld verdiend worden en dit is hoe het werkt in de autohandel. Dit zijn praktijken die je verwacht van een louche autobedrijf en niet van een erkende dealer. Er is ook totaal geen bereidheid om te onderhandelen of mij tegemoet te komen."
Beste Marlies, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen en zijn we in afwachting van de aflevering. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad
Daarom ben ik enthousiast
"Slecht"
Beste Alex, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen, tijdens dit gesprek heeft u uitgelegd hoe u het ervaren heeft. Bedankt voor deze feedback, wij zullen hier leer uit trekken. Mocht u ons in de toekomst nodig hebben, bent u van harte welkom. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Zeist
Daarom ben ik enthousiast
"Na meer dan 40 jaar ‘klant’ Thuisgekomen een melding over ‘bandenspanning en resetten’ Hoezo! Dit is niet qua service wat ik gewend ben. Niet onze job, wij moeten vanuit Arnhem terug….. Beetje mierenneuken… extra tijd … benzine kosten ??? Vriendelijke dame.. we kunnen een afspraak maken… natuurlijk… duh!!! Moet niet erger worden PS Broekhuis heeft hierna excuses en extra service aangeboden Voordeel van de twijfel……"
Beste Margriet, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Wij hebben naar aanleiding van uw review contact opgenomen en hopen u de volgende keer weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede
Daarom ben ik niet enthousiast
"Houden zich niet aan het woord. Snel willen verkopen maar de afspraken niet nakomen."
Daarom ben ik niet enthousiast
"Een auto kopen, hoop geld uitgeven en dan naar 4 maand er achterkomen dat je remmen en remschijven gewoon op zijn. Ja mevrouw dit is slijtage wij weten niet hoe u rijd. Ookal zou jij 100 x hard remmen in 1 min tijd dan nog krijg je je remmen niet zo snel kapot! Gooien ze het op een afleveringspakket, dus jongens.. neem je die niet voor 800 euro er bij dan kan je er bijna zeker van zijn dat iets wat normaal het hoort te doen dus kapot is en je met een auto weg laat rijden die niet oke is. Deze recensie op Facebook ook geplaatst, werd er gereageerd dat er een oplossing is aangeboden en of ik daar gebruik van wilde maken. WELKE oplossing? Werd vandaag gebeld met de zelfde onzin en krijg je er nog een smoes bij. Dus nee, beveel het niet aan"
Daarom ben ik niet enthousiast
"Fouten gemaakt bij aflevering. Grote beurt te vroeg uitgevoerd. Slechte afhandeling na schade. Graag contact opnemen."
Daarom ben ik niet enthousiast
"Wat er mis ging en mis is met het inbouwen van mijn wagen is teveel om op te noemen, ben er maar mee gestopt op een moment want ondertussen had ik wel al een half jaar de kosten voor mijn bedrijfswagen maar kwam kon ik er niks mee verdienen. Deze partij heeft er bij mij echt een zooitje van gemaakt waar niemand de regie had of de verantwoording nam."
Beste Michael, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Afgelopen jaar hebben wij contact met u gehad om het op te lossen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Carplus Beverwijk
Daarom ben ik niet enthousiast
"Helaas gaat het sinds de overname door Broekhuis niet meer om service maar om geld verdienen. Een te grote werkdruk voor de medewerkers zorgt voor slechte service on onduidelijkheid naar de klant. Ik rij voortaan door naar een dealer in een andere stad waar er een stuk meer service is."
Beste Brian, Wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Wilt u contact opnemen met ons via: 030-2411440 of volvoleidscherijn@broekhuis.nl Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Utrecht
Daarom ben ik niet enthousiast
"Tot de koop van een auto was er niks aan de hand. Dit ging allemaal goed. Er zouden twee nieuwe banden op komen en de spiegels zouden opnieuw worden gespoten. Dit laatste is wel gedaan maar de nieuwe banden waren er niet opgezet. Bij het ophalen van de auto heb ik hier nog specifiek naar gevraagd en toen werd er volmondig 'ja' gezegd. Eenmaal thuis bleek dat deze banden helemaal niet nieuw waren. Natuurlijk dom van me dat ik niet goed heb gekeken, maar ik vertrouwde op het antwoord van de verkoper. Vervolgens meteen gebeld maar de verkoper klonk niet verrast. Hij vroeg verder nergens naar en gaf aan dat het een interne communicatiefout was. Zal wel een verkooptruc zijn geweest. Nu zijn we bijna een week verder en staat er nog geen afspraak gepland om de nieuwe banden te plaatsen."
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te zien dat dit uw ervaring is. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen echter is het ons tot op heden nog niet gelukt om u te spreken. Wil u contact met ons opnemen via: 055-3330600 of peugeotapeldoorn@broekhuis.nl Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
Daarom ben ik niet enthousiast
"Na een aantal zaken na aflevering, die mis gingen, alles redelijk opgelost. Echter in een geval afgesproken dat er een bedrag teruggestort zou worden wat tot op heden nog niet gedaan is. Samenvattend; De koop is rond, geld is binnen en de klant moet maar wachten tot wanneer wij genegen zijn het toegezegde bedrag over te maken. Waar een groot bedrijf miezerig klein is. Spijt zaken met dit bedrijf te hebben gedaan."
Wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Wij hebben contact met u opgenomen en alles naar behoren opgelost. Mocht u ons in de toekomst nodig hebben, u bent van harte welkom. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar
Daarom ben ik niet enthousiast
"Kan duidelijk merken dat er intern ( personeels probleem ? ) slechter gecommuniceerd wordt ! Afspraak maken voor een beurt loopt uit na ruim 4 uur wachten dat er alleen tijd was voor een draagarm . Onder garantie vastgestelde lekkende koppakking ( nog geen 40.000 km ) laat men gaan totdat garantie is verlopen ( 60.000 km ) waarna de reparatie opliep tot veel meer o.a. Nieuwe in en uitlaat spruitstukken . Bedrag zal ik u besparen Terzijde bij deze reparatie gewoon de beurt vergeten !! Moest de auto voor de derde keer terug. Op Coulance werd niet ingegaan .. Rekeng 1 maand later zonder verder omschrijving waarom ? Direct per mail op gereageerd ! Tot op heden geen reactie NB : van nature ben ik geen klager ! Eigenlijk doe ik dit voor het eerst ! Maar als men mij naar mijn mening vraagt geef ik een eerlijk antwoord."
Geachte heer, Wij zijn u dankbaar voor uw feedback en we nemen deze uiterst serieus. We hebben vernomen dat u een goed gesprek heeft gehad met onze directeur waarin een oplossing is besproken voor het directe euvel, en dat het telefonische gesprek wordt opgevolgd door een persoonlijke afspraak. We nemen uw aanbevelingen zeer serieus en zullen onze interne bedrijfsprocessen verbeteren naar aanleiding van uw feedback. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Utrecht
Beste Rene, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het vervelend om te zien dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Mocht u in de gelegenheid zijn, wilt u ons terugbellen of mailen? Dit is mogelijk via: 0317-414551 of opelwageningen@broekhuis.nl Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Wageningen