Reviews van onze klanten

Mobiliteit is en blijft mensenwerk, daarom werken wij keihard voor tevreden relaties. Als mobiliteitsadviseur streven wij ernaar dat we u helpen op de best mogelijke manier. Hier zetten wij ons met meer dan 1800 collega’s dagelijks voor in. Het is dan ook fijn om te horen hoe onze klanten onze geleverde service en diensten beoordelen. U leest het in de reviews hieronder.

Complimenten en een kritische noot

Wij verzamelen reviews via het platform van klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet u zeker dat de reviews die u hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vindt u op de reviewpagina van klantenvertellen.

5,7 gemiddeld
226 reviews
6

Daarom ben ik enthousiast

"600 voor jaarbeurs erg veel geld."

"Het is gemeld, maar toch twijfels over diverse filters die gereinigd zijn. Ook de achterruitwisser is een jaarlijks terugkomend fenomeen. On-controleerbaar voor een leek. Erg vriendelijk personeel. Auto om 800 gebracht, pas om 1715 klaar pfffffff."

08-01-2024 | JePe , | Broekhuis Zeewolde | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Wij hebben contact met u opgenomen en een afspraak gemaakt om de kosten te bespreken. Graag zien we u op de afgesproken datum. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Zeewolde

6

Daarom ben ik enthousiast

"het ligt niet aan Janwillen deze is zeer bereid willend en denk mee in oplossingenn"

"wat ik jammer vind dat is ,dat beide facturen na bellen niet nog steeds niet kloppen de een teveel de andere heb ik niet de dag van ophalen auto is de factuur er nog steeds niet dit is naar ten volle tevredenheid door Janwillen opgelost zodat ik per pin heb betaald de uitleg van de auto had iets beter gekund maar door zelf doen en uitproberen heb je wel alles eerder door hoe het een en ander werkt en zoals janwillem zegt is er iets dat niet duidelijkis of je niets begrijpt wat er staat bel even en je krijgt antwoordt op je vraag de noodzakelijke dingen zijn natuurlijk wel goed uitgelegd"

23-12-2023 | hans van Stekelenborg, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Hans, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordeling. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Wij wensen u nog veel rijplezier en veilige kilometers in de nieuwe auto. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort

6

Daarom ben ik niet enthousiast

"Aan het lijntje gehouden"

"Van onze onlangs aangeschafte VW ID3 occasion met Bovag garantie ging spontaan ‘s nachts diverse malen het alarm af. Nu, bijna drie weken later, is wel het probleem vastgesteld en het te vervangen onderdeel na geruime tijd aangekomen. Intussen worden we steeds aan het lijntje gehouden. Al een paar dagen geleden zou met de reparatie begonnen worden. Als we zelf bellen krijgen we nu weer te horen dat de reparatie nog niet ingepland kan worden. Er is een wachttijd van twee maanden! We zijn zeer ontevreden over deze slechte service en hebben er geen vertrouwen meer in. Update: na ruim 4 weken uiteindelijk probleem opgelost na nogmaals contact met helpdesk. Alles nu in orde...."

19-12-2023 | Jan, | Volkswagen Zwaag | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Jan, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Wij zien blij dat alles naar tevredenheid is verholpen. Wij hopen u de volgende keer weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwaag

6

Daarom ben ik enthousiast

"Verkoop en inkoop "

"Verkoop en inkoop verliep goed. Het ophalen van de auto niet. De rekening was niet verstuurd en dus niet betaald, mijn partner kreeg de auto niet mee. Heel vervelend en niet klantgericht. Ik had van de kant van broekhuis een andere reactie verwacht, de fout ligt immers bij broekhuis. Paar dagen later hebben wij de auto opgehaald, dit verliep goed. Foutje dus van de administratie. En niet van de verkoper."

13-12-2023 | Ankie, | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Ankie, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Wij hebben naar aanleiding van uw review contact met u opgenomen om uw ervaring te bespreken. Wij wensen u veel rijplezier toe en hopen u de volgende keer weer te mogen verwelkomen bij ons in Zwolle. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwolle

5

Daarom ben ik niet enthousiast

"Slordig en niet bijster klantvriendelijk"

"Auto gebracht ivm defecte laadklep. Vervangen. Thuis aan de lader gehangen hij laadt niet. Broekhuis gebeld. We moeten Audi zelf bellen. Audi zegt u moet gewoon naar de dealer en dat weet de dealer zelf ook. Bij de dealer konden we dan de volgende dag terecht om er naar te laten kijken. Niemand die zei, ;wat vervelend voor u dat hij niet meer laad nadat wij de laadklep hebben vervangen we gaan het voor u oplossen. 4 dagen later, zonder laden, konden we terecht, kon misschien wel een week duren. Vervangende auto kon niet. Er werd gezegd dat het niet door de reparatie kwam. De volgende dag was het klaar. Laadpunt zat los. Kan gebeuren. Matige service zou niet moeten gebeuren bij een Audi dealer."

27-11-2023 | harmen, | Volkswagen Haarlem | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Harmen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te zien dat dit uw ervaring is geweest. Graag komen we met u in contact om uw ervaring te bespreken. Op dit moment is het nog niet gelukt om met u in contact te komen. Mocht u in de gelegenheid zijn, zou u dan contact met ons op willen nemen? U kunt ons bereiken via: 072-5410600 of alkmaar@broekhuis.nl Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar

6

Daarom ben ik enthousiast

"Op zich goede service"

"Afspraken worden nagekomen, behalve dat ik nog heb gevraagd naar het onderhoudsboekje en het boekje waarin alle gebruiksaanwijzingen en dergelijke in staan. Daar heb ik tot op heden nog niks over vernomen. Tenslotte kwam ik er vandaag achter dat de voorruitontdooi functie het niet doet, daar zal ik nog over bellen."

24-11-2023 | Eelke , | Broekhuis Enschede | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Eelke, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij hebben de boekjes opgestuurd en een vervolgafspraak gemaakt voor de reparatie. Graag zien we u op de afgesproken datum. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede

5

Daarom ben ik enthousiast

"gemixte gevoelens"

"Onduidelijkheid over prijsopbouw (wellicht afhankelijk van systemen), daarnaast niet geheel conform afspraken; afspraak was het tanken van 20 euro, vervolgens is er voor bijna 100 euro getankt en is de auto gewassen ondanks nadrukkelijk aangegeven te hebben dat dit onwenselijk was.. al met al vast goede bedoelingen maar niet volgens afspraak."

22-11-2023 | Marvin Wijnand, | Volvo Harderwijk | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik enthousiast

"Betrouwbaar"

"Jammer van de slechte communicatie tussen afdelingen"

22-11-2023 | Maaike, | Broekhuis Haarlem | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Maaike, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te zien dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Tot op heden is het ons niet gelukt om u te spreken. Wij willen u daarom vragen ons te bellen of te mailen. Dit is mogelijk via: 023-5128128 of haarlem@broekhuis.nl Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Haarlem

5

Daarom ben ik niet enthousiast

"Communicatie erg summier"

"Geen gedag bij binnenkomst, service adviseur was in gesprek met collega. Intakegesprek was naar verwachting. Afgesproken dat ik gebeld zou worden wanneer de auto klaar zou zijn, dit is niet gebeurd. in de plaats daarvan een sms om 16.50 uur. Toen ik om 17.15 uur aankwam was er niemand meer om mij te woord te staan. Sleutels gekregen van een verkoper, die mij verder niets kon vertellen. Prima dat je om 17.00 uur naar huis wil, maar ik adviseer om in deze gevallen de klanten te bellen en persoonlijk te informeren. Ter meer ik best wel wat bijzonderheden heb genoemd. Wederom geen goede ervaring bij Broekhuis Alkmaar."

16-10-2023 | Roel, | Audi Alkmaar | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Roel, Bedankt voor uw feedback op onze service. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen om deze ervaring te bespreken. Wij hopen u de volgende keer weer te mogen verwelkomen bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Audi Alkmaar

5

Daarom ben ik enthousiast

"Communicatie erg summier"

"Geen gedag bij binnenkomst, service adviseur was in gesprek met collega. Intakegesprek was naar verwachting. Afgesproken dat ik gebeld zou worden wanneer de auto klaar zou zijn, dit is niet gebeurd. in de plaats daarvan een sms om 16.50 uur. Toen ik om 17.15 uur aankwam was er niemand meer om mij te woord te staan. Sleutels gekregen van een verkoper, die mij verder niets kon vertellen. Prima dat je om 17.00 uur naar huis wil, maar ik adviseer om in deze gevallen de klanten te bellen en persoonlijk te informeren. Ter meer ik best wel wat bijzonderheden heb genoemd. Wederom geen goede ervaring bij Broekhuis Alkmaar."

16-10-2023 | Roel, | Volkswagen Haarlem | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik enthousiast

"Tot de verkoop goed, erna iets minder."

"Het verhaal van de verkoper Ralph was duidelijk en uitgebreid. We lieten de auto voor de zekerheid nog ff goed nalopen bij Broekhuis zelf, dit duurde alleen naar ons inziens iwts te lang, namelijk 2 weken. Hebben de auto gekocht op vrijdag 15 september en konden hem pas op 25 september ophalen. Hij was voor onze zoon dus je begrijpt wel dat dit dan erg lang duurt. We hadden een storing in het dashboard staan, heb broekhuis gebeld en zou later terug gebeld worden op die dag, dit is niet gebeurd. Ik heb terug gebeld smiddag net voor sluiting maar de monteur was al naar huis, ik zou de volgende ochtend worden gebeld, dit is ook niet gebeurd.. Kammeraad is ook monteur en heeft dit toen geregeld. Dit kan denk ik wel een stuk beter."

03-10-2023 | Jan, | Volkswagen Alkmaar | Review via klantenvertellen.nl

5

Daarom ben ik niet enthousiast

"Het lijkt mij dat Broekhuis achterover leunt en het wel te geloven "

"Aflevering van mijn gloednieuwe Fort Fiesta kon beter: -Plastic afval van lag in de achterbak. -De matten voor de bestuurder en bijrijder lagen nog in de verpakking in de achterbak. -De garantiegegevens waren niet in het service boekje ingevuld. -De kentekenplaat achter was scheef op de auto gemonteerd. Bij het ophalen van de auto moesten de kentekenplaten nog gemonteerd worden. Het papierwerk lag niet klaar. De toegezegde prijs voor de ontbrekende reserveband moet ik nu nog krijgen. Het (toegezegde) onklaar maken van het afslaan van de motor bij stilstand is niet uitgevoerd."

02-10-2023 | Dolf, | Broekhuis Wageningen | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Dolf, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te zien dat dit uw ervaring is. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Wanneer u gebruik wenst te maken van ons aanbod dan vernemen wij dit graag en zullen voor u klaar staan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Wageningen

6

Daarom ben ik enthousiast

"Communicatie verliep slecht"

"Communicatie verliep niet goed, daardoor halve dag later auto terug."

02-10-2023 | Annemiek Beek, | Broekhuis Apeldoorn | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Annemiek, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij waarderen uw feedback en zo kunnen wij onze service blijven verbeteren. Wij hopen u de volgende keer weer te mogen verwelkomen bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

6

Daarom ben ik niet enthousiast

"Ontbreken van de puntjes op de I en controle van eigen diensten"

"Mijn eerst ervaring, proefrit en verkoopgesprek waren erg positief. Wel al bij zowel proefrit als tijdens aflevering aangegeven dat het acculampje brandt. Dit zou vanzelf weggaan na rijden, nu ben ik bekend met hoe dat werkt dus met een goed gevoel de auto meegenomen waarbij mij al wel opviel dat de chromen onderdelen vergeten waren te poetsen. Kan gebeuren en wilde ik niet te moeilijk over doen. De volgende dag wil ik de auto starten, maar doet die niets. ANWB erbij die aangaven dat de accu kapot was en nog maar 25% capaciteit had. Gevolg was dat ik mijn afspraken van de zaterdag kon cancelen hele zaterdag weg was en ik richting Assen kon rijden voor een leenauto. Slordig, maar nog steeds wel zoiets van kan gebeuren. Maandag auto weer terug, maar met vetvlekken op de motorkap van het vervangen van de accu, toch wel beetje balen bij en net afgeleverde auto met afleverpakket waaronder poetsen. Al na een aantal dagen constateerde ik een ijzerschurend geluid, regelmatig moeilijk schakelen in de vijfde versnelling en nog wat kleine puntjes. Eerst naar Groningen, maar daar mochten ze het vanwege een uitgebreide analyse niet uitvoeren waardoor ik alweer naar Assen moest. Wel weer een leenauto, en een aantal dagen later de auto weer helemaal klaar. Gisteren de auto opgehaald omdat die klaar was, maar toen ik de snelweg opdraaide en doorschakelde naar de zesde versnelling kwam lukte dit nagenoeg niet. Terug naar Assen, medewerker mee laten rijden en hij constateerde hetzelfde. Auto weer achter moeten laten en voor niets naar Assen gereden. Ik zou het vanzelfsprekend vinden dat als er inmiddels al zo’n geschiedenis is in een korte tijd er iets van een ‘dubbelcheck’ plaat zou vinden. Vandaag vrijdag de auto weer terug en alles lijkt op dit moment weer goed te zijn. Toch is de glans en het vertrouwen er wel enigszins af. Vooral omdat ik de auto nog geen maand in bezit heb."

29-09-2023 | Scholte , | Broekhuis Assen | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste heer Scholte, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen om deze ervaring te bespreken, bedankt voor dit gesprek. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen om uw vertrouwen terug te winnen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Assen

6

Daarom ben ik enthousiast

"Tot de verkoop goed, erna iets minder."

"Het verhaal van de verkoper Ralph was duidelijk en uitgebreid. We lieten de auto voor de zekerheid nog ff goed nalopen bij Broekhuis zelf, dit duurde alleen naar ons inziens iwts te lang, namelijk 2 weken. Hebben de auto gekocht op vrijdag 15 september en konden hem pas op 25 september ophalen. Hij was voor onze zoon dus je begrijpt wel dat dit dan erg lang duurt. We hadden een storing in het dashboard staan, heb broekhuis gebeld en zou later terug gebeld worden op die dag, dit is niet gebeurd. Ik heb terug gebeld smiddag net voor sluiting maar de monteur was al naar huis, ik zou de volgende ochtend worden gebeld, dit is ook niet gebeurd.. Kammeraad is ook monteur en heeft dit toen geregeld. Dit kan denk ik wel een stuk beter."

27-09-2023 | Jan, | Volkswagen Haarlem | Review via klantenvertellen.nl

5

Daarom ben ik niet enthousiast

"Geen fijne bejegening aan de balie "

"Onlangs mijn auto voor de eerste onderhoudsbeurt gebracht. De auto is exact één jaar oud en heeft nog geen 6000 kilometer gereden. Allereerst valt mij de prijs van deze beurt tegen. Een interieurfilter? Een additief voor het reinigen van de motor.. tja wat zal ik ervan zeggen. iemand die 12.000 kilometer in een jaar rijdt, maakt deze kosten ook niet na een half jaar. Ik vind dat er hier niet wordt meegedacht in de zin van een interieurfilter doen we nu niet, maar volgend jaar. Op de bon die ik voorafgaan moest tekenen (toen ik de auto bracht) stond een ander bedrag dan hetgeen ik uiteindelijk moest betalen. Toen ik daar wat over vroeg zei de mevrouw aan de balie, daar moet je niet naar kijken. Dit vind ik vreemd want ik moest die bon wel tekenen zodat ze aan mijn auto mochten werken. De manier hoe die mevrouw reageerde bevalt mij in zijn geheel niet. Ik mag toch vragen waar dat verschil in zit? En als ik het niet mag zien, laat het mij dan ook niet zien. Deze mevrouw heb ik in de afgelopen zeven jaar dat ik bij deze garage kom niet eerder gezien. Ik vond het gewoon niet fijn hoe zij mij te woord stond en dit in combinatie met discutabele kosten die in rekening zijn gebracht bij een auto van één jaar oud met 6000 kilometer op de teller vraag ik mij af of ik volgend jaar mijn auto nogmaals naar dit bedrijf breng."

29-08-2023 | Christiaan, | Broekhuis Apeldoorn | Review via klantenvertellen.nl

5

Daarom ben ik niet enthousiast

"Slechte verkoop! "

"Ik heb onlangs een auto gekocht waar ik blij heel mee ben. De verkoop vond ik ronduit slecht. Meerdere afspraken werden niet nagekomen. Mijn oude auto laten taxeren , zou de volgende dag een offerte krijgen . Dat gebeurde niet, twee dagen later pas. ( ik dacht nog willen ze wel een auto verkopen?) heb meerdere keren moeten bellen. Na twee keer onderhandelen de auto gekocht. De auto moest uit Zwolle komen, ik kon hem na twee weken kopen en ophalen. Daarna zou hij weer na twee weken afgeleverd worden toen ik hem kocht zaten er nog afdrukken van regendruppels op de auto en er zat geen hoedenplank bij. ( ook bij de koop geen bos bloemen wat ik wel bij andere garages gewend ben, wat leuk is maar niet belangrijk)Het was wel een kleine moeite geweest om even de auto door de wasstraat te halen, welke om de hoek zit, maar dat terzijde. Twee weken later zou de auto nagekeken worden en zou de hoedenplank er zijn. Dit zou hooguit twee uren in beslag nemen. Toen ik op de afgesproken tijd kwam werd er gezegd dat hij ingepland stond voor een hele dag. Daar ging ik niet mee akkoord er was afgesproken twee uren en ik had ook andere afspraken die dag. Al met al kreeg ik de auto na twee en half uur weer mee, zonder hoedenplank ( vergeten en moest opnieuw besteld worden) en weer was de auto niet goed schoongemaakt , achterin was ook niet gezogen. Ook zat er opeens een klein steentje in mijn voorruit! Deze was nu te klein om behandeld te worden maar als hij groter zou worden dan kom ik hem bij hem laten behandelen werd gezegd. De hoedenplank kon ik drie dagen later ophalen. Kortom geen leuke koopervaring voor mij. Na plaatsing van mijn review telefonisch kontakt gehad met de verkoopleider. Ik kon mijn verhaal doen. Er werd gezegd dat dit niet zo had mogen gebeuren, dat de aflevering beter had moeten verlopen en dat er gesproken zal gaan worden met de desbetreffende verkoper. Verder geen tegemoetkoming. Mooi dat ik mijn verhaal kon doen. Ik laat het nu achter mij."

29-08-2023 | Annemiek, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Annemiek, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het vervelend om te zien dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Bedankt voor dit gesprek. Wanneer u ons in de toekomst nodig heeft dan zullen wij graag voor u klaar staan en bent u van harte welkom! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort

6

Daarom ben ik niet enthousiast

"Valt tegen"

"Afspraak voor vier nieuwe banden en nieuwe ruitenwissers: dit kwam naar voren tijdens beurt. Als ik even tijd had zou het in 20 minuten klaar zijn. ik had geen tijd, derhalve afspraak. geplande tijd : een a anderhalf uur , Hoe kan dat?? ben voor de afgesproken tijd aanwezig en wacht. Ik vraag na vijf kwartier hoe de stand van zaken is. nog een kwartiertje , na half uur opnieuw gevraagd, nog wat administratie. ik niet blij. Tevens moeilijk antwoord te krijgen of de auto inmiddels extra verzekerd moet worden, tegenstrijdige antwoorden. De jongeman achter de balie moet nog het een en ander leren. De dame die ook achter de balie zat liet hem bij het beantwoorden van mijn vragen maar spartelen. Ook kon er bij haar althans geen goede middag meer af."

24-08-2023 | HWH Denissen, | Broekhuis Veenendaal | Review via klantenvertellen.nl

5

Daarom ben ik niet enthousiast

"Duidelijkere terugkoppeling naar klant."

"De communicatie kan beter, helaas zit ik tussen 2 partijen in dus kan Broekhuis hier niet helemaal de schuld in geven 2x geweest 1e maal voor vervanging van het motorblok 2e maal voor een onderhoudsbeurt. Jesper van de service balie doet er alles aan om een klant tevreden te houden."

08-08-2023 | Benjamin, | Broekhuis Apeldoorn | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Benjamin, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij danken u vriendelijke voor uw feedback. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen om de situatie te bespreken. Wij zien u graag de volgende keer weer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

6

Daarom ben ik enthousiast

"Bitter zoet"

"Ik heb nu mijn 2e auto gekocht bij Robert in Zwolle. Een Fijne verkoper waar ik vertrouwen in heb,en dat is mij wel wat waard. Echter heb ik een paar keer geen goede ervaringen gehad bij de garage. Alles wordt wel opgelost maar toch moet je er weer achteraan bijvoorbeeld verkeerde banden op de vorige auto. Nu is de aflevering niet goed gegaan. Cruise werkt niet geen 25000 km beurt gehad en ster in de voorruit. Het is niet dat een aflevering niets kost hé. En de tijd die ik daarna erin steek + de ergernis. Dus Zoet van het tevreden zijn van de verkoop afdeling persoonlijk contact en bitterenasmaak van de garage."

07-08-2023 | Jan Willem Mulder, | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste heer Mulder, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Fijn om te lezen dat u een goede ervaring heeft gehad met onze collega Robert. Vervelend om te lezen dat u een mindere ervaring heeft gehad met de werkplaats. Wij zien u graag bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwolle

5

Daarom ben ik niet enthousiast

"Matig"

"Niet echt top, diverse strubbelingen voor we de auto daadwerkelijk op konden halen Wil graag een uitgebreide handleiding ipv de erg korte versie die in het kastje ligt Verder maken de ruitenwissers voor een piepend geluid bij gebruik Verder rijdt de auto prima"

31-07-2023 | J.F. Otten en L.A. Verdonk, | Broekhuis Apeldoorn | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste heer/mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Wij hebben de handleiding voor u besteld en hebben een afspraak gemaakt om de ruitenwissers te repareren. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

6

Daarom ben ik niet enthousiast

"overwegend positief met negatief vleugje"

"Een auto gekocht maar bij afleveren olie peilen maar totaal niks peilen ook toen ik bij garage weer terug kwam de dag erna nog steeds niets peilen. "maar er is wel een beurt uitgevoerd" die ook niet in het onderhoudsboekje staat. Gelukkig is de olie alsnog bijgevuld. Verder zou de auto schoongemaakt zijn maar ook daar valt nog wel het een en ander aan op te merken. Maar goed schoonmaken kan je vaak beter zelf doen dus dat laat ik maar voor wat het is. Ook mist er een bagage afdekrol, daar zou ik nog wat over horen maar tot op heden wordt ik genegeerd. Dus al met al hoop ik dat de auto het blijft doen en zal ik wel naar een andere garage moeten voor service en betrouwbaarheid. Dat hebben ze helaas hier niet laten zien,"

31-07-2023 | A Appeldoorn, | Broekhuis Lelystad | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste heer Appeldoorn, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen en de rolhoes voor u besteld. Wij nemen contact met u op zodra de rolhoes geleverd zal zijn. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad

5

Daarom ben ik niet enthousiast

"teleurstellend"

"bij brengen van de auto voor de apk expliciet besproken dat er geen onderhoudsbeurt nodig was, alleen als er iets van vloeistoffen aangevuld zou moeten worden. op de rekening verscheen echter een volledige onderhoudsbeurt terwijl die vorig jaar september, 15000 km terug, nog uitgevoerd was."

24-07-2023 | patrick kremers, | Broekhuis Utrecht | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik enthousiast

"Ontvangst is goed, de afhandeling kan beter"

"Bij het ophalen van onze occasion bleek dat de gemaakte afspraak niet in de agenda van Broekhuis stond. De auto stond klaar, maar niet alle afgesproken punten waren afgehandeld. Enkele plekken van de lak moesten nog worden weggestipt. Bij thuiskomst bleek dat de reserveband los in de kofferruimte lag. Dit moet niet mogelijk zijn."

17-07-2023 | Richard, | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik enthousiast

"Broekhuis zwolle prima Broekhuis Schagen minder vriendelijk."

"Na een hele lange wachttijd was de levering van mijn auto zeer slordig! Na er veel achteraan te hebben gebeld ben ik uiteindelijk maar even naar Zwolle toe gereden omdat ik er met broekhuis Schagen niet echt uit kwam. Maar gelukkig waren de verkopers in zwolle een stuk vriendelijker en na een goed luisterend oor ben ik door hun dan ook na tevredenheid geholpen."

17-07-2023 | Lisette Delmte, | Broekhuis Schagen | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Lisette, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Wij nemen uw feedback mee voor in de toekomst, dank hiervoor. Wij wensen u veel rijplezier en mocht u ons nodig hebben, bent u van harte welkom. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Schagen

6

Daarom ben ik enthousiast

"weinig voorlichting en informatie"

"We hebben 18 jaar Opel (Astra) ervaring met het ouderwetse systeem. Bij Broekhuis komen we met het moderne rijden in aanraking. Deze auto hier is te koop en die daar kun je ook proberen. We krijgen weinig informatie over de verschillende autos. We moeten het zelf maar wat uitvinden. Het is ons gelukt onze Opel Astra in te ruilen voor een Opel Corsa ,een auto waar we na een week rijden zeer tevreden over zijn.Broekhuis heeft vandaag gevraagd hoe tevreden we zijn met onze nieuwe aankoop,wel zeer tevreden. De Opel Corsa is zeer pittig met optrekken en remmen en met schakelen.,een kwestie van wennen."

11-07-2023 | Eddy de Vries, | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Eddy, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Gefeliciteerd met uw aankoop en veel mooie kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Deventer

5

Daarom ben ik niet enthousiast

"Navigatie update bij Broekhuis Alkmaar"

"Gisteren kreeg mijn VW Tiguan zijn longlife servicebeurt. Zoals elk jaar in juli. Bij het ophalen van de auto werd mij verteld dat er geen update navigatie had plaatsgevonden, ik had namelijk de laatste versie. Volgens de site van Volkswagen is de laatste update voor de navigatie in mijn auto echter van november 2022. Dus zeven maanden oud! Ik heb dus niet de laatste versie. Vandaag gebeld met Broekhuis. Zij hadden de laatste versie nog niet van Pon ontvangen, zij hebben geen tijd en mensen om de nieuwe versie zelf te downloaden. Misschien kon ik hem zelf downloaden, of ik moest maar over een paar maanden terugbellen. Voor mij is het duidelijk. De rekening van de beurt is wel maar de service bij Broekhuis is niet up to date."

05-07-2023 | Paul, | Volkswagen Alkmaar | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Paul, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Naar aanleiding van uw review hebben we contact met u gehad en bedanken u voor het fijne gesprek. Zoals besproken zullen wij de laatst recente versie downloaden en deze update voor u uitvoeren. Wij hebben dit intern besproken en laten zien dat er een vernieuwde versie is. Excuus voor het ongemak en tot snel! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar

6

Daarom ben ik enthousiast

"Zeer leuke verkoper!"

"Matthijs is echt een hele leuke verkoper. Aflevering van de auto zelf, was een teleurstelling. Sterretje in voorraam, niet netjes gepoetst (wel voor betaald), binnenkant niet schoon en de app die nog niet gekoppeld kan worden. Er is een oplossing aangeboden, maar toch jammer…."

26-06-2023 | C, | Lynk & Co Utrecht | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen en voor dit mooie compliment voor onze collega! Uw feedback is heel waardevol voor ons en nemen dit mee voor de toekomst. Wij zullen de volgende keer graag weer voor u klaar staan. Met vriendelijke groet, Broekhuis Utrecht

6

Daarom ben ik enthousiast

"Verbaast"

"Afspraak voor grote beurt, vervangend vervoer was er niet moesten 45 minuten wachten, werd ons een oude smerige 240 aangeboden hebben wij niet genomen. Werd ons extra in rekening gebracht voor het reinigen van de airco hoort dit niet bij de onderhoudsbeurt ? Al vele jaren zijn wij klant geweest bij Schaap in emmeloord, omdat wij verhuisd zijn nu bij u klant, jammer dat u als vervangd vervoer geen volvo ter beschikking steld, maar een klein autootje"

19-06-2023 | Twan, | Volvo Emmen | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Twan, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is. Graag komen wij met u in contact om uw beoordeling te bespreken. Helaas hebben wij u tot op heden niet kunnen bereiken. Wilt u contact met ons opnemen? Dit is mogelijk via: 0591-631300 of emmen@broekhuis.nl Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

6

Daarom ben ik enthousiast

"Service is prima, maar reparatie en daarna facturering was niet correct"

"De service op zeg is prima. Maar ik kreeg een factuur die niet klopte. Vervanging van een aandrijfas, terwijl die aandrijfas een half jaartje geleden ook al was vervangen. Daarover gereclameerd en is alsnog gecorrigeerd. Vervelend dat ik de factuur goed moet controleren, vertrouwen is nu wel een beetje weg. Bovendien de vraagstelling in dit klanttevredenheid onderzoek is suggestief."

19-06-2023 | henk , | Broekhuis Meppel | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste heer Van Dijk, Bedankt dat u de moeite hebt genomen onze service te beoordelen. Helaas zijn wij niet scherp genoeg geweest u direct een juiste factuur te maken. Onze excuses daarvoor en dank dat u dit direct met ons hebt gedeeld zodat wij deze fout gelijk recht konden zetten. Graag zien wij u een volgende keer terug bij Broekhuis Meppel! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Meppel

6

Daarom ben ik niet enthousiast

"Nog voldoende punten om te verbeteren "

"Tweedehands auto gekocht bij Broekhuis. Wat ging goed: Aflevering van de auto op de afgesproken dag. Wat kan veel beter: - Op de website staat “Gratis aflevering aan huis”. Dit klopt niet. In de onderhandeling werd 140 euro verwerkt om de auto van Zwolle naar Rotterdam te brengen. Verkoper geeft achteraf aan dat gratis aflevering onderdeel is van een bepaald afleverpakket en in een bepaalde straal binnen Zwolle. Niet netjes. Zou de tekst op de website er gewoon afhalen als je het niet waar kan maken - Natuurlijk ligt er de verantwoordelijkheid bij de koper van de auto om hem helemaal te controleren op schade en gebreken. Maar ik mis de service dat Broekhuis netjes aangeeft wat er allemaal mis is met de auto. Zo kwamen we er nadat de auto thuis was afgeleverd pas achter dat de voorstoel bijrijder blokkeerde. Kostte toch weer een middag om dit bij een dealer in onze eigen regio op te lossen. Ook nu pas gezien dat de auto bepaalde beschadigingen heeft aan de buiten- en binnenkant die je pas in een bepaald licht opmerkt. Geeft toch een teleurstellend gevoel. Ik denk dat je je als autobedrijf echt kan onderscheiden als je dit vooraf met een klant doorloopt."

16-06-2023 | Vaartjes, | Hyundai Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste heer Vaartjes, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het vervelend dat dit uw ervaring is. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Tot op heden hebben wij u niet kunnen bereiken. Wilt u daarom contact met ons opnemen via: 038-2050330 of hyundaizwolle@broekhuis.nl Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

6

Daarom ben ik enthousiast

"Goed maar duur"

"Het was mijn eerste onderhoud bij Broekhuis van mijn VW. In mijn dashboard stond : olieservice. Helaas bleek dat niet te bestaan en werd het een grote beurt. Er werd mij duidelijk uitgelegd waarom dat was en wat er gedaan zou worden. De prijs veel mij tegen in vergelijking met mijn vorige auto( Ford C-max. 1/3 meer. Ook moest ik direct terug omdat de airco aansluiting niet goed was vastgezet waardoor de airco niet werkte. Gelukkig werd dat direct verholpen met duizendmaal excuses en een wasbeurt gratis. Oja, positief is dat je auto na de beurt gewassen wordt."

14-06-2023 | Daan, | Broekhuis Heemskerk | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Daan, Fijn dat u ondanks een klein mankement achteraf toch tevreden bent met onze service. Helaas hebben wij ook last van prijsverhogingen van onderdelen en daarom is de onderhoudsbeurt wellicht iets hoger uitgevallen dan verwacht. Bedankt voor de beoordeling en we zien uw auto graag verschijnen voor een goede wasbeurt. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Heemskerk

5

Daarom ben ik niet enthousiast

"Matige ervaring door prijs en zoekraken van steun reservewiel."

"Onze Mokka voor een jaarbeurt gebracht naar dit bedrijf. Ze bieden deze aan voor 275 euro. We hebben een standaard airco beurt er bij laten uitvoeren voor 130 euro. Vervolgens belden ze ivm de voorste remblokken, deze gingen nog ca 5 dkm mee. Hier mee ingestemd deze te vervangen voor de lieve prijs van bijna 300 euro. Samen met een luchtfilter en interieurfilter kwam het totaal op 900 euro. Hier hebben we niet mee ingestemd, 90 + 75 euro voor twee filters werd me echt te gortig. Vervolgens kwam ik er thuis achter, dat onder het reservewiel een kunstof steun ontbrak, die het wiel horizontaal ondersteund. Ze zijn dit vergeten terug te plaatsen, en konden het ook niet terugvi nden in de werkplaats. Zo slordig dit. Nu bestellen ze op hun kosten een nieuwe, maar voor mij is dit bij elkaar een beste teleurstelling. Geen bezoeken meer voor onderhoud bij Broekhuis Zwolle."

13-06-2023 | J, | Broekhuis Zwolle | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Inmiddels hebben wij u gesproken bij ons op de vestiging en uitleg gegeven over de kosten. Bedankt voor dit prettige gesprek. Wanneer u ons nodig heeft dan zullen wij graag voor u klaar staan. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Zwolle

6

Daarom ben ik enthousiast

"Wel goed"

"De verkoop en uitleg was goed Min punt de navigatie is niet meer op te daten en dat hadden ze mij wel even kunnen vertellen Nu zit ik met kosten om dat ding te vervangen niet netjes"

07-06-2023 | Jaap, | Broekhuis Ede | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Bedankt Jaap, dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons! Wij wensen u veilige kilometers toe en veel rijplezier! Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Ede

5

Daarom ben ik niet enthousiast

"Vreemd"

"Ik kwam 3 april voor een beurt en apk km stand 52750 kreeg te horen dat de banden totaal versleten waren terwijl ik na aankoop bij jullie er nog maar6000 km mee gereden had toen mocht ik met 2 nieuwe er wel meerijden heb daarna 3 keer om de rekening gevraagd kreeg deze 5 juni met daarop 78000 km beurt kreeg 1 band voor niets al met al weinig vertrouwen wekkend"

06-06-2023 | Jacobus, | Broekhuis Utrecht | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen. Bedankt voor dit prettige gesprek. Wanneer u ons nodig heeft dan zullen wij graag voor u klaar staan, graag tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Jaguar/Land Rover Utrecht

5

Daarom ben ik niet enthousiast

"Probleem met communicatie. Veel beloofd maar weinig gekregen."

"Matig behandeling."

06-06-2023 | Krzysztof Pol, | Broekhuis Schagen | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te zien dat dit uw ervaring is. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen om een afspraak te maken en hebben het probleem inmiddels opgelost. Wanneer u ons nodig heeft dan staan wij voor u klaar en bent u van harte welkom! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Schagen

6

Daarom ben ik enthousiast

"Beter communiceren"

"23 mei kwam ik met mijn auto Peugeot 3008 voor een onderhoudsbeurt. De afspraak was enige tijd daarvoor telefonisch gemaakt en zou volgens de receptionist een uurtje duren. Ik kon er op wachten hetgeen ik ook heb gedaan. Bij het aanmelden van de auto op 23 mei vermelde mij de receptionist van de werkplaats dat er 2 updates moesten worden uitgevoerd vanwege een terugroep actie van Peugeot. Er was mij niets van bekend maar als het moest dan maar meteen. Op mijn vraag waarom dat niet door Peugeot per brief/e-mail aan de eigenaar werd gemeld werd mij verteld dat dit alleen aan de dealer werd gecommuniceerd. In de zelfde week ontving ik op mijn huisbericht van de 2 updates moesten plaats vinden. De receptionist meldde mij niet dat de onderhoudsbeurt en de updates 3 uur gingen duren. Had hij dat wel gedaan dan was ik naar huis gegaan in plaats van maar te zitten wachten wanneer mij auto klaar zou zijn. Ook bij navraag tijdens het wachten was het een kwartiertje tot nog een half uurtje. Dat er zaken moeten worden geüpdatet heb ik alle begrip voor en is alleen maar beter voor de klant. Dat er niet wordt gecommuniceerd dat de wachttijd een stuk langer zou worden had gecommuniceerd moeten worden en dat vind ik toch wel slordig dat dit niet is gedaan. Gelukkig rijdt de auto prima en zit ik met plezier achter het stuur."

02-06-2023 | Ulco Wiersma, | Broekhuis Almelo | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij stellen uw feedback erg op prijs. Dit meenemen we mee voor in de toekomst. U bent van harte welkom en wij zullen graag voor u klaar staan wanneer u ons nodig heeft. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Almelo

6

Daarom ben ik enthousiast

"De werkplaats heeft mijn vertrouwen hersteld"

"Ik heb een occasion gekocht, als extra zou een er plastic bak in de koffer ruimte en een beschermstrip geplaatst worden. bij aflevering bleek het een en ander niet goed te zijn geregeld. Na mijn slechte review is er snel contact met mij gezocht om, naar ik vermoed mijn review te veranderen. Er werd geluisterd naar mijn verhaal, er werd betreurd dat het zo gelopen was en de strip bij de achterklep zou gefinetuned worden, ik moest even navragen of dat betekende dat hij opnieuw geplakt zou worden en dat was idd het geval. Er was pas na 2 weken plek in de agenda, maar ala, dat moest dan maar. Ik werd hartelijk ontvangen door, ik denk, hoofd werkplaats. Hij nam mee mee in het verhaal, luisterde naar mijn klachten. Na het verwijderen van de oude folie liet hij me zien dat er een beschadiging zat waardoor de plakstrip nooit helemaal perfect zou zitten. Hij noemde een tijd die het zou duren en dat was ook zo. De plakstrip zit trouwens perfect geplakt, geen luchtbellen en de auto was schoon en droog aan de buitenkant. Door zijn verhaal zie en begrijp ik idd de kleine oneffenheid wat niet vreemd is bij een occasion. Door zijn opmerking, "als je naar de werkplaats komt voor onderhoud vraag dan naar mij", overweeg ik om voor onderhoud een afspraak te maken"

02-06-2023 | Yvonne, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Yvonne, Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen maar vinden het vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is. Graag komen wij met u in contact om uw review te bespreken. Tot op heden hebben wij u niet kunnen bereiken. Wilt u daarom contact met ons opnemen? Dit is mogelijk via: 033-4670511 of amersfoort@broekhuis.nl Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersoort

5

Daarom ben ik enthousiast

"Slechts gedeeltelijk tevreden"

"Bij de koop van een auto met een directe betaling , verwacht ik niet dat er daarna nog gedurende 9 dagen [meer dan 500 km ] in mijn auto wordt gereden ! Dit geeft een klant een onbehaaglijk gevoel ! Om maar te zwijgen over wat er allemaal gebeuren kan met die auto . Verdere afspraken zijn wel naar behoren afgerond . Nu valt V.W. Enkhuizen weinig te verwijten ! Het ligt meer in de afspraken met een ander filiaal ,waar mijn auto vandaan moest komen . Blijft bestaan dat de aankoop wel is gedaan in Enkhuizen."

17-05-2023 | marcel Carpay, | Broekhuis Enkhuizen | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te zien dat dit uw ervaring is. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Bedankt voor het prettige gesprek dat we met elkaar hebben gehad. Wanneer u ons nodig heeft dan zullen we graag voor u klaar staan. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enkhuizen

6

Daarom ben ik enthousiast

"Niet zo als ik verwacht had als nieuwe klant."

"Vind het raar als je voor een service beurt komt dat je een huurauto moet betalen. Was wel blij dat ze me nog voor een bepaalde dag konden helpen."

16-05-2023 | F.Pieters , | Broekhuis Deventer | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste heer Pieters, Wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij hebben contact met u opgenomen en een fijn gesprek met u gehad. Mocht u ons in de toekomst nodig hebben, u bent van harte welkom. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Deventer

Goedendag, heeft u een vraag? Wij helpen u zo snel mogelijk verder.
WhatsApp Chat starten Bel ons 0341 - 751 187 Bekijk klantenservice pagina
Filteren