Reviews van onze klanten

Mobiliteit is en blijft mensenwerk, daarom werken wij keihard voor tevreden relaties. Als mobiliteitsadviseur streven wij ernaar dat we u helpen op de best mogelijke manier. Hier zetten wij ons met meer dan 1800 collega’s dagelijks voor in. Het is dan ook fijn om te horen hoe onze klanten onze geleverde service en diensten beoordelen. U leest het in de reviews hieronder.

Complimenten en een kritische noot

Wij verzamelen reviews via het platform van klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet u zeker dat de reviews die u hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vindt u op de reviewpagina van klantenvertellen.

5,7 gemiddeld
226 reviews
6

Daarom ben ik niet enthousiast

"Goed werk geleverd maar ik schrok van de totale kosten."

"Ik bracht mijn racefiets voor vervanging van wat onderdelen (ketting, cassette, stuurlint en remblokjes). Daar kwam het advies van een nieuw buitenblad bij plus ‘alles even nalopen’. Het werk is prima uitgevoerd, echt vakwerk, maar ik schrok wel van de forse totaalkosten (meer dan 600 euro). Beter is het om vooraf een prijsopgave te hebben, dat voorkomt dit soort onaangename verrassingen."

15-08-2024 | Jan, | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Jan, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons en zullen wij intern bespreken. Wij hopen u een volgende keer weer te mogen verwelkomen bij ons in Harkstede. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Harkstede

5

Daarom ben ik enthousiast

"Een aanschaf van een dure fiets. Lang gespaard. Alsof ik een broodje kwam afrekenen."

"Weinig aandacht, weinig uitleg. Toen bleek dat de standaard tekort was, gebeld. Hierop werd gezegd dat ik kon komen. Werd zeer kortaf behandeld, omdat ik zomaar aan kwam waaien. Moest wachten en werd verwezen naar de koffie. Na zo n 3 kwartier een seintje: klaar!! Fiets stond al buiten. Geen kans gehad om dank je wel te zeggen. Het voelde niet goed. Het kan beter."

13-08-2024 | Ans, | Fietsen Limmen | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Ans, Wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te zien dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Hartelijk bedankt voor dit gesprek en de gegeven feedback. Het was fijn om te horen dat u heel blij bent met uw fiets en wensen u veel mooie kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

6

Daarom ben ik niet enthousiast

"De hele gang van zaken rond Broekhuis lease stelt de garage in een kwaad daglicht."

"Na de auto te hebben ingeleverd voor een servicebeurt werd ik direct gebeld dat er het e.e.a. moest gebeuren, waaronder 4 nieuwe banden. Ik had recent deze voormalige leaseauto van Broekhuis lease overgenomen van mijn zwager en had er inmiddels circa 400 km mee gereden, dus ik was verbaasd over het feit dat er 4 nieuwe banden moesten komen. De monteur vertelde mij dat 1 band nog slechts 1 mm profiel had en de rest 1,9 mm, 1,9 mm en 2,5 mm. Het minimale om mee te mogen rijden was 1,9 mm en onder de 1,6 mm mag je de weg niet meer op, dus 4 nieuwe banden. Ik vind het schandalig dat Broekhuis lease een auto verkoopt waarvan de banden in een dermate slechte staat zijn dat je de weg eigenlijk niet eens op mag. Kosten van deze beurt inclusief de banden € 1.228,74 uitgevoerd op 6 augustus 2024. Als goedmaker heb ik 15% van de prijs van de banden teruggestort gekregen. De servicebeurt is m.i. wel correct uitgevoerd."

12-08-2024 | Henk, | Broekhuis Lelystad | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Henk, Vervelend om te lezen dat u deze ervaring heeft gehad. Wij hebben naar aanleiding van uw review contact met u opgenomen. We zijn blij dat u tevreden bent met de aangeboden oplossing. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad

6

Daarom ben ik niet enthousiast

"Mooie en fijne auto gekocht, maar de verkoper wist niks van de auto"

"Wij zijn blij met onze aankoop en ook het aankoopbedrag, maar de verkoper kon ons niks vertellen over de auto. Dat was jammer. Wel heel fijn dat we onze vorige auto konden inruilen ookal stond deze op een andere locatie. Dit werd netjes geregeld."

12-08-2024 | Inge, | Broekhuis Epe | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Inge, Bedankt voor uw bezoek en het achterlaten van uw beoordeling. Fijn te lezen dat u erg blij bent met uw aankoop en alles rondom de inruilauto naar tevredenheid is verlopen. Jammer dat onze collega u niet voldoende uitleg kon geven over de aangekochte auto. Dit is een aandachtspunt en een leermoment voor onze adviseur. Ons excuses hiervoor. Gefeliciteerd met uw aankoop en veel veilige en plezierige kilometers gewenst. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Epe

6

Daarom ben ik enthousiast

"Nieuwe fiets, afmonteren niet oké "

"Binnen 3 km viel er een trapper van mijn net opgehaalde nieuwe Cube fiets. Gelukkig geen val gemaakt. Accu gaat heel moeilijk uit de buis. Afspraak dat er bij de eerste servicebeurt iets aan gedaan zal worden."

06-08-2024 | J. Dekker, | Fietsen Groningen | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste meneer Dekker, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Uw punt van kritiek heeft onze aandacht en pakken wij zeker intern op. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Voor de eerste servicebeurt staan we graag voor u klaar om extra aandacht te schenken aan het ontkoppelen van uw accu. Veel fietsplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Groningen

6

Daarom ben ik niet enthousiast

"niet zo als verwacht hadden!"

"de aflevering van onze Mokka ,was niet zo als we verwacht hadden hier en daar lak schade wat niet was hersteld jammer !!! ik moet dus weer terug voor herstel meerder malen ,"

29-07-2024 | Ad, | Broekhuis Ede | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Ad, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Nogmaals onze excuses. Wij hebben contact met u opgenomen en een afspraak gemaakt. wij zijn blij te zien dat de schade naar volle tevredenheid is hersteld en wensen u veel mooie kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Ede

5

Daarom ben ik niet enthousiast

"Slechte afleverservice"

"Op basis van deze review gebeld, en er zijn beloftes gedaan het te verbeteren en een kleine compensatie. De review blijft zoals deze is, de parktijk zal leren of het beter gaat worden. Omdat Broekhuis vraagt de review te herzien (wat in mijn ogen niet kan, gebeurd is gebeurd). Deze aanvulling. En een ½ sterretje erbij om dat ze mij in ieder geval hebben gebeld. Een mooie nieuwe Koga F3 gekocht. Keurig op tijd gekeverd, maar : - koplamp verstellen moest ik om vragen - bijkomende producten (kettingslot) weinig advies of opties aangeboden. Moest aan alles zelf denken - bij thuiskomst blijken paar bouten van het stuur niet goed aangedraaid. Kortom, waar zijn de echt betrokken mensen gebleven en de persoonlijke aandacht. Zeker als je hier al jaren vaste klant bent"

26-07-2024 | Arjen, | Fietsen Limmen | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Arjen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Bedankt voor het gesprek dat wij met u hebben gehad. Wij wensen u veel rijplezier en zien u graag een volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

6

Daarom ben ik enthousiast

"Verwarrende levering"

"De bestelling van mijn fietscomputer ging prima, echter verzendkosten was 29 euro dus gekozen voor afhalen in Groningen. Betaald en bevestigingsmiddelen vertelde dat het product zsm zou worden verzonden. Maandag bellen wat er gaat gebeuren, wordt het verzonden naar mij of naar de winkel. De juffrouw was overtuigd dat ik het woensdag op kon halen. Op woensdag kreeg ik een volgende van de verzender dus nogmaals gebeld, komt het in de winkel of bij mij thuis? Antwoord in de winkel. Op donderdag lag het pakketje bij me voor de deur. Vreemd, nogmaals gebeld en mijn pakketje konden ze niet vinden maar zou in Groningen in de winkel terecht komen. Al met al prima levering, duurde wel 4 werkdagen maar zeer verwarrend."

23-07-2024 | Ed, | Fietsen Webshop | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Ed, Bedankt voor uw bestelling en het delen van uw ervaring. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Wij hopen dat u veel plezier aan uw fietscomputer gaat beleven. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Webshop

6

Daarom ben ik niet enthousiast

"vreemd gevoel"

"Om te beginnen moet je maanden vooraf je afspraak maken. Volvo is in staat de kilometerstand in te zien en kan dus bijtijds ons een mailtje sturen met welk onderhoud er moet en een aantal optionele data. Dan willen jullie de auto een hele dag hebben en moeten wij de leenauto betalen. Waarom? Als ik daar een opmerking over maak zegt de heer aan de balie dat ze hun best zullen doen om eerder klaar te zijn. Dus ik lever de auto in om 8 uur en vertrek met mijn partner om een telefoontje te krijgen om 9.30 dat de auto klaar is ????? Vreemd. Is alles wel gedaan vraag ik me af? Al met al , veel twijfel bij ons."

22-07-2024 | M.C. merhai, | Volvo Harderwijk | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Wij hebben contact met u opgenomen en toelichting hierover gegeven. Graag zien wij u bij het volgende bezoek bij ons in Harderwijk. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

6

Daarom ben ik enthousiast

"Gemengde gevoelens."

"Verkoopproces prima, mooie fiets. Goed verhaal. Afleverproces echter zeer slecht geregeld. Ben 3 keer terug geweest met de fiets voordat alles duidelijk was en werkte. Blijkt dat er eigenlijk niemand is die weet hoe de bediening van de ondersteuning van de e-gravelbike werkt. Ook wordt er niet direct een handleiding bij verstrekt. Kwam men later mee. Wel positief is dat men direct tijd maakte op het moment dat ik weer terug kwam met de fiets."

10-07-2024 | Hans, | Fietsen Enschede | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Hans, Bedankt voor uw review en uw feedback. Wij zijn constant bezig onze service te verbeteren en nemen deze aanbeveling daarom ook graag op. Ondanks dat u een mindere aflevering heeft gehad willen wij u veel rijplezier toewensen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Enschede

6

Daarom ben ik enthousiast

"Service is prima, alleen communicatie kan beter!"

"Heb een nieuwe fiets gekocht in april. Zou hem de eerste week van mei krijgen, echter door omstandigheden heb ik hem pas eind juni ontvangen. Dit was voor mij geen probleem, maar iedere keer dat ik er naar vroeg wanneer de fiets zou worden geleverd werd er beloofd om dit na te kijken en terug te bellen. Dit is gewoon niet gebeurd. De communicatie was gewoon slecht en kan stukken beter."

03-07-2024 | Arnold, | Fietsen Almelo | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Arnold, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Wij willen u veel mooie en veilige kilometers toewensen op uw nieuwe fiets! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Almelo

5

Daarom ben ik niet enthousiast

"Uitleg prima"

"Maar dat je bij het ophalen van een auto ter waarde van 45000 euro nog geen bloemetje of flesje wijn krijgt, is toch wel heel bijzonder"

24-06-2024 | Pietje Bel, | Volvo Houten | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Wij hebben u tot op heden niet kunnen bereiken. Wilt u ons terugbellen of mailen? Dit is mogelijk via: 030-6066860 of volvohouten@broekhuis.nl Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Houten

6

Daarom ben ik enthousiast

"niet gedaan wat ik gevraagd heb"

"in de opdracht geschreven dat er een slag in het wiel zit. bij het afleveren van de fiets aangegeven dat de handrem rammelt en dat er verder gekeken moet worden of er nog andere gebreken zijn omdat het wiel is geraakt door een auto bij een aanrijding. Met deze mondelinge toevoeging is niets gedaan. De slag is uit het wiel maar de handgreep rammelt nog steeds en de bevestiging van het spatbord is defect. De automobilist heeft intussen de rekening vergoed aan mij dus ik kan geen 2e meer sturen. Ik kreeg als reactie op bovenstaande ervaring een telefoontje met het voorstel om alsnog de reparatie kosteloos te doen. Dit voorstel aangenomen en alles is keurig netjes geregeld. Dus uiteindelijk eind goed al goed Toch een goede zaak dat er wat met je review wordt gedaan"

19-06-2024 | martin , | Fietsen Limmen | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Martin, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Inmiddels hebben wij de reparatie naar wens en tevredenheid voor u uitgevoerd. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

6

Daarom ben ik enthousiast

"Aankoopproces ging goed, vanaf aflevering slechte ervaring"

"We hebben een occasion Ford focus station gekocht. De ontvangst was vriendelijk, de proefrit en het sluiten van de overeenkomst met extra afspraken ging goed. Dat gaf vertrouwen. Echter, daarna begon de ellende. Toen de auto geleverd werd bleken gemaakte afspraken niet nagekomen te zijn (oa. APK was nog niet uitgevoerd, de bestelde banden waren niet gemonteerd maar zaten in de kofferbak, auto was niet schoongemaakt, krassen waren niet bijgewerkt etc). De auto meteen teruggegeven om eea op te lossen. We kregen wel een leenauto, maar dat vond ik niet meer dan logisch. Na een tijd kregen we de auto terug, echter met een dikke kras van ongeveer 20 cm erop. Een kras die er eerst niet op zat. De verkoper bevestigde dit ook. Zo ga je niet met andermans zaken om. Na weer een week verder werd de auto dan eindelijk goed geleverd. We kregen alleen maar mondelinge excuses. Dat is wel heel makkelijk. Op vragen voor compensatie werd niet gereageerd. Een bloemetje of iets dergelijks voor het ongemak zou ook al gewaardeerd worden. We zijn erg teleurgesteld. UPDATE 21-6-24 Inmiddels heeft Broekhuis contact met me opgenomen en hebben we een goed gesprek gehad over de situatie. Naast excuses is er ook een attentie aangeboden. Dat waardeer ik zeer. Ik zal de score daarom ook aanpassen naar een voldoende en aanbevelen op Ja zetten"

14-06-2024 | Jos, | Broekhuis De Bilt | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Jos, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen om uw ervaring te bespreken. Update 24-06-2024: Hartelijk bedankt voor het goede gesprek dat we met elkaar hebben gehad en de update die u heeft toegevoegd aan uw review, dit waarderen wij enorm. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

6

Daarom ben ik enthousiast

"Onderhoud goed, vervangend vervoer teleurstellend"

"Mijn auto netjes de dag voor onderhoud gebracht in Harderwijk, service is snel, netjes gebeld om de werkzaamheden door te spreken. Service verder prima verleend. Helaas een elektrische scooter meegekregen zonder laadkabel en slechts 40 km kunnen rijden. De scooter moeten achterlaten in het centrum van Harderwijk toen ik hem terug wilde brengen en vanaf daar een eind moeten lopen. Erg jammer en vervelend."

11-06-2024 | Niels, | Volvo Harderwijk | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Niels, Bedankt voor uw beoordeling en de feedback. Dit is heel waardevol voor ons. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen, bedankt voor dit gesprek. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

6

Daarom ben ik niet enthousiast

"Monteurs top , servicebalie zakelijk niet meedenkend"

"De monteurs zijn goed en ervaren , maar aan de servicebalie voel jij je niet welkom en gewenst als je vragen hebt , heel jammer want als je om advies vraagt krijg je een vaag antwoord om je af te wippelen omdat ze liever een duurdere auto zien komen met reparaties."

06-06-2024 | Richard, | Broekhuis Enschede | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Richard, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Wij hebben contact met u gehad om dit te bespreken. Graag zien wij u de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede

6

Daarom ben ik enthousiast

"Positief"

"Ik had over het gehele huurproces een 9 of 10 kunnen geven want ik had een positieve ervaring bij het huren van de Volkswagen Crafter Box en alles werkte goed. Ik geef een 6 (voldoende) omdat ik achteraf wel iets meemaakte wat niet naar wens was m.b.t. brandstof. Ik heb 112 kilometer gereden en netjes vol getankt (voor 12,85 euro dat is bijna 7 liter) tot de welbekende klik. Toen ik vroeg waarom 13,63 aan brandstofkosten in rekening was gebracht kreeg ik te horen dat er na de klik nog meer brandstof bij moest. Omdat het 13 euro was deed ik er verder niet moeilijk over maar voelde me beetje afgepoeierd omdat de informatie in mijn ogen onjuist is. Na de welbekende klik kan je met een Volkswagen Crafter volgens mij nog 2 tot 4 liter erbij tanken maar het is beter voor de auto om dit niet te doen. Zeker met een ruim genomen prijs van 1,90 voor een liter diesel is er dus in totaal 14 liter getankt over 112 kilometer terwijl het gemiddeld verbruik van de Crafter 9 liter is over 100 kilometer. Ik heb geen bon van de tankbeurt ingeleverd Als je de auto huurt zou ik dus even informeren bij het verhuurbedrijf naar hun specifieke eisen voor het terugbrengen van de tank."

04-06-2024 | Niels, | Autoverhuur Heemskerk | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Niels, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Wij hebben contact met u gehad en toelichting gegeven over de brandstof. Wij hopen u een volgende keer weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Autoverhuur Heemskerk

6

Daarom ben ik niet enthousiast

"Matige voorbereiding aflevering nieuwe auto en slecht contact te krijgen"

"Eerste contact ging erg snel. Proefrit prima en deal gemaakt. Ik had bijzondere afspraken gemaakt in de vorm van extra checks op de auto en daarover bleef het ondanks herhaald info-verzoek stil. Pas op de dag vooraf, nog snel even bericht gekregen. Voelt niet goed. Aflevering afspraak prima. Bij het wegrijden vallen diverse kleine schades op, die ter plekke nog even worden weggestipt. Dat kan scherper, had ik liever niet gezien. Bij thuiskomst vallen nog meer krassen en diepe lakschades op. Ook reclamatie daarover via mail/telefoon/apps wordt niet opgevolgd. Opnieuw matig. Uiteindelijk contact, maar ik los het zelf wel op... Eerste grondige inspectie leert dat er zelfs nog modder in de veerpotten en onder de auto hangt. Schoon maken had ook beter gekund, binnenin ook nog veel plekken met stof/vlekken. Is met een simpele wasbeurt door mij zelf allemaal opgelost. Auto bevalt uitstekend, dat maakt veel goed. Bij vorige volvo's bij andere merkdealers ging dat toch allemaal een stuk strakker. Groet,"

28-05-2024 | Bert Bodewes, | Volvo Emmen | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste heer Bodewes, Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend vinden wij het om te zien dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Bedankt voor dit prettige gesprek. Uw feedback is voor ons heel waardevol. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

6

Daarom ben ik enthousiast

"Snel maar duur"

"Ik heb mijn Volvo XC60 gekocht bij Nieuwenhuijse Zwolle. Bij aflevering 09-05-2023 heeft deze auto een afleveringsbeurt gekregen: Afleverpakket Volvo Selekt - 2 jaar Volvo Selekt garantie - Volvo Selekt Afleveringsbeurt - Service 2.0, incl. Softwareupdates - Nieuwe APK (indien nodig) - Volle tank brandstof - Volvo Assistance,Wegenwachthulp Europa Het feit dat Harderwijk dichter bij Nunspeet ligt dan Zwolle ben ik klant bij Broekhuis geworden. Een jaar na aflevering een afspraak gemaakt voor een servicebeurt. 06-05-2024 Servicebeurt uitgevoerd. Totale duur van deze servicebeurt 70minuten. Factuur: € 683,36 Geen offerte op voorhand gekregen voor de servicebeurt. Eén probleem is nog niet verholpen: Opladen tijdens rijden op benzine doet hij niet. Kan uren rijden zonder dat er maar een kilometer bij komt. Klopt niet. Hoor graag van u. De keuze hieronder is lastig te maken. Wellicht een extra keuze toevoegen "Weet niet""

14-05-2024 | Paul, | Volvo Harderwijk | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Paul, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Bedankt voor dit prettige gesprek. We waren blij om te horen dat alles voor u nu duidelijk en opgelost is. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

5

Daarom ben ik niet enthousiast

"Werkplaats mensen ok"

"De werkplaats is telefonisch zeer slecht te bereiken"

08-05-2024 | Rene , | Fietsen Limmen | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Wij bedanken u voor uw review, uw feedback is voor ons heel waardevol. We doen ons best u naar volle tevredenheid van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

6

Daarom ben ik enthousiast

"Prima maar geen dikke 10"

"Eind februari hebben we een tweedehands auto gekocht bij Ford Veenendaal. Het was een aangenaam en goed gesprek met een prettige verkoper. Na een proefrit en gesprek waren we het eens en was de auto verkocht; hij moest alleen nog naar onze wensen worden klaargemaakt. Helaas duurde dit langer dan verwacht, wat we erg jammer vonden. De drukte in de werkplaats was waarschijnlijk de reden, maar het was niet anders. 4 weken na onze testrit konden we de auto ophalen echter waren onze afspraken niet of niet volledig uitgevoerd. Dit vonden we wel erg vervelend, daar sta je dan met een drup aan je neus. Afgesproken dat dit op korte termijn gerealiseerd zou worden. Het is jammer, want we hebben al een behoorlijke tijd gewacht. Hier begint het bijzondere lange verhaal van onze nieuwe auto. Miscommunicatie tussen verkoop en werkplaats en het vertrouwen in de auto heeft ons wel doen besluiten om de koop terug te draaien. Inhoudelijk heeft het verder niet zoveel zin om hier op in te gaan. In dit hele traject kunnen we niet anders zeggen dat ondanks dat de aflevering ons inziens te traag verliep we altijd een perfecte leenauto tot onze beschikking hadden. Het halen en brengen werd niet moeilijk over gedaan ondanks dat dit ruim 130 km rijden is. Broekhuis Veenendaal / Timo bedankt."

26-04-2024 | Tuin, | Broekhuis Veenendaal | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend dat dit uw ervaring is geweest naar aanleiding van uw aankoop. Ondanks deze ervaring zijn we blij dat we goed contact met u hebben kunnen houden. Mochten wij in de toekomst iets voor u kunnen betekenen, bent u van harte welkom. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Veenendaal

5

Daarom ben ik niet enthousiast

"minder goed"

"Jammer dat mijn auto met schade terug kwam"

23-04-2024 | B.G., | Volvo Harderwijk | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Bedankt voor uw review. Vervelend dat er schade is aan uw auto. Wij hebben contact met u opgenomen om het te bespreken en de schade getaxeerd. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

6

Daarom ben ik niet enthousiast

"Er is uitgevoerd wat is afgesproken."

"Er is uitgevoerd wat is afgesproken. Ik kreeg de auto schoon terug en dat is altijd een cadeautje. Ik vind het niet nodig dat ik voorafgaand aan deze enquête wordt gebeld of ik mee wil doen. Het is ook niet nodig om mijn persoonlijke gegevens op te geven, lijkt mij."

23-04-2024 | A., | Broekhuis De Bilt | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste, Bedankt voor uw review. Wat fijn dat u zo tevredenheid over de service die wij vanuit De Bilt aanbieden, daar doen we het voor. Over het nabellen m.b.t. de enquête hebben wij contact met u opgenomen en zoals aangegeven uw gegevens hieruit verwijderd. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

6

Daarom ben ik enthousiast

"Turbo slang late vervangen "

"Turbo slang laten vervangen, prima gerepareerd, alleen jammer dat ze de olie die eruit is ontploft niet verwijderd en de motor ruimte niet schoongemaakt hebben, ben hier een uur mee bezig geweest, viel tegen, maar auto rijdt weer prima. En de motor ruimte en binnenkant motor kap zijn weer schoon."

16-04-2024 | Frans , | Broekhuis Lelystad | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Frans, Hartelijk dank dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons, wij hebben dit intern besproken. Wij hopen u een volgende keer weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad

6

Daarom ben ik enthousiast

"Had er meer van verwacht, maar de rekening liegt er niet om!"

"De gemiddelde garage trekt vaak al (te) vroegtijdig aan de bel, als ze vermoeden iets te zien. Ford laat de melding "olie vervangen" in het scherm staan en meld bij het ophalen dat de auto nog een beurt moet hebben? (dit was de hoofdreden van het bezoek)... Het zal in de app verkeerd zijn gegaan, maar bij het starten vd auto, staat dit in het scherm. Bel dan even, denk ik dan? Anderzijds is het dezelfde dag nog wel goed gekomen...."

05-04-2024 | Herald, | Broekhuis Meppel | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Herald, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons en zullen wij intern bespreken. Ondanks deze ervaring zijn we blij te zien dat het dezelfde dag nog goed is gekomen. Wij hopen u de volgende keer weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Meppel

5

Daarom ben ik enthousiast

"Verwarrend, verschilt per personeelslid "

"Ivm de verbouwing was het al wat rommelig, dat is logisch, maar de administratieve onderdelen hoeven daar niet onder te lijden. De fiets die ik had uitgezocht was niet aanwezig, stond in het magazijn, zou naar de winkel komen. Heb ik bijna 2 weken op moeten wachten, kon ivm werk niet direct komen; heb binnen 1 week 2 mails en sms gekregen dat er een fiets klaar stond..... Ik had aangegeven dat ik via een fietsplan de fiets zou aanschaffen dus kon even duren. Wéér meerdere mails en sms'jes!! Bij het afhalen geef ik aan dat ik het erg naar vind dat mijn naam en adres voor iedereen te lezen aan de fiets hangt. Maak er een grapje van door te zeggen dat ik hem voorlopig maar op slot in de schuur zet omdat iedereen die geïnteresseerd is weet dat ie op mijn adres in de schuur staat. Word ik door een medewerker beschuldigt van 'vreselijke gedachten waar hij van schrikt' ... en hoe ze het dan anders zouden moeten doen. Privé gegevens moeten ALTIJD beschermd zijn! Plak ze af, doe de brief omgekeerd in de enveloppe en schrijf alleen de naam erop, geef het een nummer..... verzin iets! Het afstellen van zadel en stuur heb ik voortijdig gestopt; lukte niet zo goed, kon het niet meer aanzien en heb zelf gedaan . Ik heb ook mensen met kennis, kunde en klantvriendelijkheid gesproken dus lastig om 1 beoordeling te geven over iedereen maar de laatste contacten waren minder prettig."

02-04-2024 | Lotte , | Fietsen Groningen | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Lotte, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen om uw ervaring te bespreken, bedankt voor dit gesprek. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Groningen

6

Daarom ben ik niet enthousiast

"Weinig gevoel bij de klant"

"Uit bespreking van het diagnose rapport spreekt weinig gevoel: - op mijn vraag of mijn auto ook zijbochtverlichting heeft werd € 50 aan onderzoekskosten in rekening gebracht. In mijn ogen in geen verhouding. - en passant werd gemeld dat de bodemplaat op 11 plekken loshing en nog maar aan 2 schroefjes vastzat. Hoe kan dit bij een vrijwel nieuwe auto? - plaatsen van kentekenhouder met naam Broekhuis (gratis) vind ik bijzonder. Waarom zou ik iets vervangen dat niet kapot is en daarnaast reclame gaan rijden voor Broekhuis. Wanneer ze dat willen dan kan ik me voorstellen dat ze een eenmalige korting op de rekening aanbieden. Kortom: ik werd hier niet blij van en zag me absoluut niet als klant behandeld."

28-03-2024 | M., | Broekhuis Veenendaal | Review via klantenvertellen.nl

6

Daarom ben ik enthousiast

"Vroeger was het beter."

"Broekhuis Dronten is te groot gegroeid, wat ten koste is gegaan van de service/klantencontact mijns inziens."

18-03-2024 | Gert, | Broekhuis Dronten | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Gert, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is voor ons heel waardevol. Inmiddels hebben wij u gesproken en zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de werkzaamheden die zijn uitgevoerd aan uw auto bij ons in de werkplaats. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Dronten

5

Daarom ben ik niet enthousiast

"Helaas… "

"Ik heb tot nu toe altijd een 10 gegeven, omdat daar om gevraagd werd, maar ook omdat ik de service van de werkplaats/receptie (bij Broekhuis Alkmaar) enorm waardeerde. Echter, eind augustus vorig jaar gaf mijn boordcomputer aan dat er onderhoud nodig was, 29/8 gebeld, een afspraak binnen het gestelde aantal dagen was onmogelijk. Het plan was om over enkele weken naar Spanje te rijden, dat kon wel, maar dan verviel wel mijn Audipechhulp! Op mijn vraag: ‘Wat nu?’ was het antwoord ‘Lid worden van de ANWB!’ Ik kon 23 oktober terecht. Vrijdag 23 februari jl kreeg ik een EPC melding, advies niet mee doorrijden, contact opnemen met uw garage. Maandag de 26ste gebeld of de auto even aan de computer kon voor controle, ondenkbaar, de auto kon gebracht worden maar het zou zo maar 2 weken (!) kunnen duren, en een afspraak zou pas in april gemaakt kunnen worden… Ondertussen eigenlijk niet te veel rijden korte stukjes, als het moest… Broekhuis Purmerend kon ik bellen, misschien hadden die eerder plek. Ik was met stomheid geslagen, en ben meteen op zoek gegaan naar een andere auto, ander merk, mijn Audi A3, die mij uitstekend beviel, heb ik een week geleden ingeruild, dit keer dus geen Audi meer, want wat heb aan een auto zonder ondersteuning van een garage? Aan de werknemers ligt het niet, ik begrijp de overmacht, maar het totale gebrek aan klantvriendelijkheid heeft mij weggejaagd, helaas dus."

16-03-2024 | LC, | Volkswagen Haarlem | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Spijtig om te zien dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen en zijn in afwachting van uw reactie. Update 26-03-2024: Het is ons tot op heden niet gelukt om met u in contact te komen. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar

6

Daarom ben ik niet enthousiast

"Nette ontvangst maar na de koop is de communicatie niet zo goed tot slecht"

"Een auto gekocht voordat hij is geleverd duurde 5 weken max levertijd is 4 weken. bevestigd door het hoofdkantoor, een aantal dingen aangegeven wat ik aan de auto anders willen mail gestuurd zoals afgesproken waar niet of laat op gereageerd word...... jammer"

12-03-2024 | Rene, | Broekhuis De Bilt | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Rene, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Wij hebben contact met u opgenomen om de laatste zaken te bespreken. Graag zien we u op de afgesproken datum voor de aflevering! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt

6

Daarom ben ik niet enthousiast

"Te lange wachttijd voor afspraak, en onvoldoende informatie servicebeurt"

"Naast een wachttijd van 6 weken heb ik zitten wachten (3 uur) op de beurt. Na afloop werd mij verteld dat de achterband geplakt was en dat er een nieuwe band nodig was. Volgens informatie zou dat 30 minuten duren. Volgende dag terug en na 2 uur was alles pas klaar. Al met al te lang en de kosten bij elkaar van 1000 euro was er duur. Waarom als er iets geconstateerd is komt men niet even overleggen"

12-03-2024 | E. Maassen, | Broekhuis Haarlem | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen, helaas zonder succes. Mocht u in de gelegenheid zijn, zien wij graag uw reactie tegemoet. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Haarlem

6

Daarom ben ik enthousiast

"Mooie auto, matige oplevering"

"Aardige verkoper maar de afspraken bij oplevering werden in 1e instantie niet nagekomen. Wel provisorisch opgelost met een kwastje verf en restitutie van de niet uitgevoerde waxoil behandeling, maar voelde niet echt fijn."

05-03-2024 | Johan, | Broekhuis Apeldoorn | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Johan, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben we contact met u opgenomen, bedankt voor dit gesprek. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

6

Daarom ben ik enthousiast

"Zeer slecht geholpen "

"Ik kwam met een vraag of de verkoper me kon helpen met een storing van het infotainment systeem van mijn id3. Deze ging niet meer uit, ook niet als de auto afgesloten was. Hij nam niet eens de moeite om uit zijn stoel te komen om even te kijken, hij vroeg alleen maar of ik de auto bij hun had gekocht, en dat er in april pas plek was om met de auto langs te komen. Ik kom hier al jaren met 2 auto's voor onderhoud. Hij wil mij tot april laten rijden met een scherm wat niet uit gaat, of mij naar emmeloord laten rijden vanuit julianadorp. (Daar komt de auto vandaan). De slogans die broekhuis op zijn site heeft staan is bij deze man niet helemaal doorgedrongen. WIJ HELPEN U ALTIJD staat er. Dat heb ik gemerkt. Thuis ff op internet gezocht, moest ik 10 seconden aan en uit knop ingedrukt houden, zodat het systeem reset. Probleem opgelost. Volgens mij hoort hij dat ook te weten. Mensen zo wegsturen, goed beleid man. Voor de monteurs daar niets dan lof, maar de verkoper mag nog wel een aantal cursussen volgen.. Heb inmiddels contact gehad met broekhuis, Ze hebben hun excuses aangeboden en gezegd dat dit niet had mogen gebeuren. Ik heb de excuses aanvaard en daarom mijn beoordeling aangepast."

20-02-2024 | Michel , | Broekhuis Den Helder | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Michel, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Helaas hebben we u op dit moment niet kunnen bereiken. Wij zien uw reactie graag tegemoet. Update 22-02-2024: Inmiddels hebben wij met u contact gehad, bedankt voor dit gesprek. Graag zien we u de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Den Helder

6

Daarom ben ik niet enthousiast

"Verkoper probeert zijn best te doen"

"Ik heb het als minder gastvrij ervaren, na 1,5 uur rijden wordt er niets te drinken aangeboden. Na betaling wordt de auto buiten midden op het plein neer gezet, de verkoper legt de sleutel op de tafel en loopt niet eens mee naar buiten terwijl er net ….is afgerekend!! Helaas niet wouw gevoel kunnen ervaren bij aflevering.dat was jammer temeer omdat de verkoper uiterst vriendelijk is."

06-02-2024 | Alex, | Broekhuis Amersfoort | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Alex, Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te zien dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen om uw review te bespreken. Bedankt voor dit prettige gesprek! Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort

6

Daarom ben ik enthousiast

"Teleurstellend ondanks een erg vriendelijke verkoper"

"De aflevering van een 8 maanden oude Audi is op delen gebrekkig. Een niet verstellen passagiersstoel die eerst horizontaal viel met mijn echtgenote erin. Een Pools instructieboekje en een niet goed schakelende dsg bak geven ons weinig vertrouwen in de auto. De verkoper Joost doet er gelukkig alles aan om het op te lossen. Hiervoor altijd goede service gehad. Hieronder staat “aanbevelen ja /neen”. Dat geldt voor mij alleen als het wordt opgelost of een gelijkwaardige auto."

31-01-2024 | Frans, | Audi Purmerend | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Frans, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het vervelend om te zien dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van het contact dat wij met u hebben gehad is er een afspraak gemaakt. Een werkplaatsbezoek heeft inmiddels plaats gevonden en wij hebben ons best gedaan dit voor u op te lossen. Wij vertrouwen er op dat u nu onbezorgd nog veel veilige kilometer kan rijden in uw Audi Q2! Met vriendelijke groet, Broekhuis Audi Purmerend

5

Daarom ben ik enthousiast

"Vriendelijk personeel, maar slechte communicatie "

"Op emailberichten wordt slecht gereageerd en afspraken worden niet goed nagekomen: mijn bus zou ineens 3 weken later dan afgesproken geleverd worden. Bij de officiële overdracht kreeg ik de tenaamstelling van iemand anders toegestuurd en moest ik op het allerlaatste moment nog een kopie van mijn rijbewijs opsturen. Slordig!"

30-01-2024 | Petra , | Broekhuis Harderwijk | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Petra, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen en zijn in afwachting van uw reactie. Mocht u in de gelegenheid zijn om ons terug te bellen of mailen dan is dit mogelijk via: 0341-438400 of harderwijk@broekhuis.nl Update 08-02-2024: Het is ons tot op heden niet gelukt om met u in contact te komen. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

6

Daarom ben ik enthousiast

"Goede verkoper Niels verdient waardering"

"De aankoop van een andere auto verliep prima via verkoper Niels. Hij handelde oprecht en hield rekening met onze mogelijkheden en wensen. De trekhaak die aangebracht zou zijn volgens afspraak werd door ons niet opgemerkt en wij waren in de veronderstelling dat deze ontbrak. Deze zou alsnog "gemonteerd" worden. De communicatie hierover vanuit de werkplaats c.q. de dealer had evenwel beter/attenter gekund."

20-01-2024 | Berti Hesselink, | Broekhuis Enschede | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Berti, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Hartelijk dank voor uw feedback en het delen van uw ervaring. Wij wensen u veel rijplezier toe en zien u graag de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede

6

Daarom ben ik niet enthousiast

"Communicatie kan veel beter en ook de bereikbaarheid."

"Telefonisch niet bereikbaar, communicatie intern onvoldoende zodat er fouten worden gemaakt en daardoor worden de afspraken die gemaakt waren niet nagekomen. Zodat ik mijn auto een dag langer kwijt was."

17-01-2024 | Gerrit Slot , | Volkswagen Haarlem | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Gerrit, Vervelend dat u uw auto een dag langer heeft moeten blijven staan vanwege de bereikbaarheid en communicatie. Wij zullen dit intern bespreken om dit voor de toekomst te voorkomen. Bedankt voor uw feedback. Wij hebben naar aanleiding van uw review contact met u opgenomen om dit te bespreken. Het is ons niet gelukt om met u in contact te komen. Wil u ons terug bellen of mailen? Dit is mogelijk via: 072-5410640 of alkmaar@broekhuis.nl Update 23-1-2024: Helaas is het ons niet gelukt om met u in contact te komen. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar

6

Daarom ben ik enthousiast

"Twijfel weet het nog niet"

"Bij oplevering van auto maakte ik kenbaar dat ik rekening in loop van de week ga betalen. Antw medewerker was dat beleid is direct betalen. Zo gezegd zo gedaan dus. Echter wat schetste mijn verbazing naast me stond ook een klant die met afrekening bezig was en die hoefde niet direct de rekening tebetalen. Ik hield hier geen goed gevoel aan over"

16-01-2024 | Peter Kroon, | Broekhuis Apeldoorn | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste Peter, Hartelijk dank dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Wij hebben contact met u opgenomen om uw ervaring te bespreken, bedankt voor dit gesprek. Graag zien we u de volgende keer weer bij ons in Apeldoorn. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

5

Daarom ben ik enthousiast

"De motorstoring leek verholpen, maar niet heus..."

"De motorstoring werd blijkbaar verholpen door het resetten van de storing. Maar na twee dagen kreeg ik dezelfde melding en moet ik weer naar Wageningen rijden..."

08-01-2024 | Jan Theodoor Bussink, | Broekhuis Wageningen | Review via klantenvertellen.nl

Reactie van Broekhuis

Beste, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het vervelend om te zien dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Helaas hebben wij u tot op heden niet kunnen bereiken. Mocht u in de gelegenheid zijn wilt u ons terugbellen of mailen? Dit is mogelijk via: 0317-414551 of opelwageningen@broekhuis.nl Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Wageningen

Goedendag, heeft u een vraag? Wij helpen u zo snel mogelijk verder.
WhatsApp Chat starten Bel ons 0341 - 751 187 Bekijk klantenservice pagina
Filteren